مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه گفت: باید به نهادهای علمی و مردم نشان دهیم که حوزه علمیه خواهران نهاد آموزش عالی است و می تواند در عرصه‌های مختلف علوم حوزوی صاحب نظر باشد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت الاسلام و المسلمین پیام عبدالملکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در نشست مدیران و معاونان پژوهش مدارس علمیه شهر کرمانشاه پیرامون برگزاری همایش‌های علمی پژوهشی در استان اظهار داشت: یکی از عرصه‌های بروز و ظهور علمیّت مجوعه‌های آموزش عالی، برگزاری همایش است.

وی با بیان اینکه: باید وجهه حوزه علمیه خواهران را به عنوان نهاد آموزش عالی به مردم شناساند، افزود: برگزاری همایش علمی پژوهشی یکی از عرصه‌هایی است که به وسیله آن می‌توان توانمندی علمی حوزه خواهران را به منصه ظهور رساند. مدیر حوزه خواهران کرمانشاه بیان کرد: اصل کار برگزاری همایش در استان، امر بزرگ و مبارکی است که باید با تعامل و همفکری بیشتری نسبت به آن اقدام کرد.

ایشان تصریح کرد: تشکیل دبیرخانه، تکمیل اعضا هیئت علمی، جلسات تعیین موضوع دقیق و محورهای آن و سایر امور اجرایی برای برگزاری همایش ملی، مستلزم عزم راسخی است که به یاری خداوند متعال و همکاری مدارس کرمانشاه محقق خواهد شد.

گفتنی است موسسه آموزش عالی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه در صدد برگزاری همایش ISC در سطح ملی هستند که این نشست اولین جلسه در این راستا بود که پیرامون مسائل مربوطه بحث و تبادل نظر شد.

 حوزه علمیه خواهران یک نهاد آموزش عالی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha