حمایت از طلاب مستعد از مهم‌ترین اهداف حوزه علمیه خواهران است

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران حمایت از طلاب نخبه و مستعد و رساندن مدارس علمیه خواهران به سطح مطلوب جامعه اسلامی و مدنظر رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت الاسلام و المسلمین فاضل در جریان بازدید از مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان میاندوآب، اظهار داشت: تدابیری مهم در خصوص حمایت از طلاب خواهر و کادر اجرایی مدارس علمیه اندیشیده شده که ان‌شاءالله در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران حمایت از طلاب نخبه و مستعد است و در برنامه ۵ ساله‌ای هم که برای حوزه‌های علمیه خواهران تدوین شده مهم‌ترین هدف، رساندن مدارس علمیه خواهران به سطح مطلوب جامعه اسلامی و مدنظر رهبر معظم انقلاب است.

وی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های مدرسه علمیه الزهرا(س) میاندوآب و داشتن منابع پایدار این مدرسه، عنوان کرد: ان‌شاءالله تلاش خواهیم کرد با همکاری مسئولین استانی و شهری مدرسه علمیه الزهرا(س) میاندوآب را تجهیز کرده و به وضع مطلوب و ایده آل برسانیم.

در ابتدای این جلسه نیز حجت الاسلام حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب، اظهار کرد: باید مرکز مدیریت برای حفظ نیروهای تربیتی موجود نهایت تلاش خود را به‌کار گیرد تا بعد از سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته طلاب خواهر در مراکز و مناطق تبلیغی مشغول به فعالیت شوند و به راحتی سرمایه‌های حوزه از دست نرود.

وی اضافه کرد: اگر طلاب خواهر که سرمایه‌های حوزه علمیه هستند به‌عنوان یک نیروی ارزشی مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرند، هیچ وقت به فکر خدمت در مراکز خارج از حوزه علمیه نمی‌افتند و لذا مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه باید در کنار برنامه‌ریزی برای آینده تبلیغی طلاب خواهر به فکر تأمین برخی مزایا برای کارکنان مدارس علمیه خواهران نیز باشد تا آنها نیز با آرامش بیشتر به فکر تربیت نسل انقلابی و آرمانی نظام باشند.

امام جمعه میاندوآب خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت نمایندگان مجلس که قدرت تصمیم‌گیری و تصویب قوانین لازم را دارند در پیشبرد اهداف متعالیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استفاده کرد.

در ابتدای این جلسه نیز زکیه نورآقاخانی مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) میاندوآب گزارشی از وضعیت این مدرسه ارائه داد.

بازدید از محوطه معراج الشهدا، حیاط، خوابگاه، زمین جانبی و منابع مالی پایدار مدرسه علمیه الزهرا(س) میاندوآب از دیگر برنامه‌های سفر مدیر حوزه‌های علمیه خواهران به میاندوآب بود.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha