مبلغین مینابی هم از خدمت به زوار امام حسین(ع) جا نماندند

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب(س) میناب گفت: مبلغین مدرسه علمیه حضرت زینب(س) میناب نیز توفیق خدمت به زوار اباعبدالله الحسین(ع) در موکب‌های استان هرمزگان واقع در کربلای معلی را داشتند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران/ هرمزگان، خانم سیده فوزیه موسوی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها) میناب با اشاره به اینکه، مبلغین مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها) نیز همزمان با مبلغین سراسر کشور توفیق خدمت و تبلیغ در موکب‌های اربعین را داشتند، بیان کرد: مبلغین در موکب‌ها به فعالیت‌هایی همچون، پاسخ‌گویی به مسائل شرعی بانوان، مشاوره، سخنرانی، حلقه‌های معرفتی، آموزش نماز به کودکان، مسابقه چاوش خوانی، جزء‌خوانی قرآن به صورت روزانه، سفره ختم صلوات و غیره پرداختند.

وی افزود: تعدادی از طلاب جهت خدمت‌رسانی و تبلیغ در موکب‌های استان هرمزگان مستقر و تعدادی از مبلغین نیز در مسیرهای پیاده روی و همراه کاروان‌ها مشغول فعالیت بودند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها) بیان کرد: ارائه برنامه‌های دینی ویژه کودکان از جمله خدمات فرهنگی ارائه شده توسط مبلغان مینابی در مسیر پیاده‌روی اربعین بود.

وی تصریح کرد: مدیر و اساتید مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها) میناب نیز در موکب‌ها و حسینیه‌های مسیر پیاده روی به سخنرانی و مداحی پرداختند.

خانم موسوی خاطرنشان کرد: اربعین فرصتی بسیار عالی جهت انتشار مبانی اسلامی و مباحث بسیار باارزش از جمله مباحث اخلاقی، تفسیری، زن و خانواده (جمعیت، عفاف و حجاب، احکام، اعتقادی و مهدویت است، پس این فرصت‌ها را باید غنیمت دانست و برای سال‌های آینده با برنامه‌های پر بارتر در این مسیر قدم برداشت.

وی در پایان گفت: ان شاالله در سال‌های آینده شاهد حضور بیشتر و فعالیت‌های بیشتر مبلغین در این مسیر اتحاد و همبستگی و عشق به امامت و ولایت و قدمی بزرگتر که هدف اصلی و ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف است، هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha