مجاهدت میدانی مبلغان طرح امین، سبب شکست نقشه های دشمن شده است

جلسه کمیته همکاری حوزه های علمیه با آموزش و پرورش منطقه شهر قدس در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، جلسه کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه شهرستان قدس، آقای چیوایی مدیر آموزش و پرورش، مدیران حوزه های علمیه برادر و خواهر شهرستان، مسئول رسیدگی به امور مساجد، مسیول بسیج دانش آموزی و جمعی از مبلغات طرح امین در دفتر امام جمعه شهرستان قدس برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین جوکار در این نشست خطاب به اعضای کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش، بیان داشت: مربیان طرح امین، روابط دوستانه با دانش‌آموزان می‌سازند و این مسئله هم به رشد معنوی آنان و هم به حل مشکلاتشان کمک می‌کند. مجاهدت های میدانی شما مبلغین و مبلغات، باعث شکست نقشه های دشمن شده است.

وی افزود: حضور جهادی در میدان و اجتماع سازی های دینی و انقلابی مانند اعتکاف که سال گذشته برگزار شد، جواب محکمی به دشمنان داده است؛ امروزه مدیریت آموزش و پرورش، انقلابی است، انسجام مدیریتی وجود دارد و پیشرو در مسائل آموزشی و تربیتی است.

امام جمعه شهرستان قدس ادامه داد: این نگاه آموزش و پرورش، سبب ایجاد دلگرمی شده و همچنین موجب می‌شود برخی از کمبودهای احتمالی نیز جبران شود.

وی تشریح کرد: آموزش و پرورش، مقتدرِ مظلومِ ایستاده در میدان است که نهادهایی چون حوزه های علمیه باید کمک کار آن شوند.

حجت الاسلام والمسلمین جوکار بیان داشت: سالی که نکوست، از بهارش پیداست؛ بهار اصلی، وجود مبارک حضرت حجت است و مهر امسال، "مهر مهدوی" نام دارد و ان‌شاءالله شاهد برکات آن خواهیم بود.

وی در پایان افزود: امسال باید علاوه بر زنگ مهر مهدوی که نشان از آغاز سال تحصیلی و زنگ ایثار و مقاومت که به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس است، زنگ نماز و معنویت نیز در مدارس به صدا درآید و دانش‌آموزانی که طی سال جذب می‌شوند، با بسیج و مسجد و مصلی پیوند بخورند و برنامه های تربیتی مسجدمحور برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha