برگزاری دوره بدو خدمت مدیران جدیدالورود مدارس علمیه خواهران

دوره بدو خدمت مدیران جدیدالورود مدارس علمیه خواهران جهت آشنایی با بخش های مختلف حوزه های علمیه خواهران به همت معاونت منابع انسانی و پشتیبانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، دوره بدو خدمت مدیران جدیدالورود مدارس علمیه خواهران جهت آشنایی با بخش های مختلف مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در اردوگاه نرجس خاتون جمکران در حال برگزاری است.

این دوره روز دوشنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۲ با تلاوت قرآن کریم آغاز شد و تا پایان روز ۲۸ شهریورماه به مدت ۲ روز ادامه خواهد داشت.

در ابتدای این دوره دکتر غلامحسین محمدی زاده معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه خواهران ضمن عرض خیرمقدم به مدیران جدیدالورود به تشریح فعالیت های این معاونت و ادرات کل منابع انسانی، پشتیبانی و منابع پایدار، مالی و عمران و نوسازی پرداخت.

در ادامه دوره نیز حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور سیاست‌های کلی مرکز مدیریت و راهبردهای مدارس علمیه براساس برنامه ۱۴۰۴ و رسیدن به افق ۱۴۱۴ و مرجعیت علمی بانوان را تشریح کرد و بیان داشت: در این مسیر برنامه‌ریزی های منظمی صورت گرفته و ستاد، مدیریت های استانی و مدارس علمیه هر کدام وظایف مشخصی را بر عهده دارند.

آشنایی با معاونت آموزش و فعالیت های این معاونت در بخش های مختلف تحصیلات تکمیلی، آموزش عمومی، سنجش و پذیرش، امور اساتید، واحدهای درسی و همچنین آشنایی با سامانه مالی ریحان و مباحث حقوقی از دیگر بخش‌های این دوره بود.

در ادامه دوره خانم متولیان، معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران به سخنرانی پاخت و مدیران جدیدالورود با فعالیت های این معاونت در بخش های مختلف برنامه ریزی و تدوین متون تحصیلی، پژوهش‎های تحصیلی، پژوهش های عمومی و  امور نخبگانو استعدادهای برتر آشنا شدند.

آشنایی با اتوماسیون اداری و طریقه کار با این پرتال از دیگر بخش هایی بود که توسط آقای طوسی به مدیران جدیدالورود آموزش داده شد و در بخش پایانی روز اول دوره نیز معاونت امور حوزه‌ها به تشریح فعالیت های خود در سطح استانی و شهرستانی پرداخت.

پایان بخش برنامه های روز اول دوره بدو خدمت مدیران جدیدالورود مدارس علمیه خواهران نیز زیارت بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها بود.

گفتنی است، این دوره در روز دوم نیز با تشریح برنامه های معاونت فرهنگی، اداره کل صیانت و بازرسی، مرکز فناوری اطلاعات، مرکز برنامه ریزی و نظارت و مرکز آموزش های غیرحضوری ادامه پیدا خواهد کرد و مدیران ضمن آشنایی با مهارت‌های مدیریتی در کارگاه آموزشی نقش تربیتی مدیران مدارس نیز شرکت خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha