خواندن نماز شب و رفتن به مسجد عامل نورانیت قلب است

امام جمعه خنداب با اشاره به راهکارهای نورانی شدن قلب مومنین گفت: طلاب باید بیش از دیگران توصیه های نبی اکرم(ص) را عمل کرده و بدانند نماز شب خواند و رفتن به مسجد عامل رستگاری مومنان است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، روز گذشته مراسم آغاز سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه مهدیه خنداب با حضور حجت الاسلام محمد صفاهانی امام جمعه این شهرستان و جمعی از اساتید و طلاب خواهر در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد.

حجت الاسلام صفاهانی ضمن خوش آمد گویی به طلاب جدیدالورود، اظهار داشت: قدر خودتان را بدانید که طلبه شده‌اید و در مسیر نور قدم برداشته‌اید.

وی خطاب به طلاب تصریح کرد: نبی مکرم اسلام(ص) می‌فرمایند پنج چیز است که قلب انسان را نورانی می‌کند زیاد خواندن سوره توحید، کم حرف زدن، نشست و برخاست با علماء، نماز شب خواندن و رفت و آمد به مسجد که طلاب باید به آن بیش از دیگران توجه کرده و عمل کنند.

امام جمعه شهرستان خنداب با تاکید دوباره بر عمل به توصیه های پیامبر اکرم(ص) خاطرنشان کرد: طلاب علوم دینی لازم است خودشان را به رعایت این پنج چیز ملزم کنند تا قلبشان سرشار از نور شده و گمراه نشوند و به دیگران هم توصیه کنند تا به این حدیث شریف عمل کنند.

گفتنی است در پایان این برنامه هدایایی به طلاب جدیدالورود تقدیم شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha