آیین بازگشایی مدارس حوزه علمیه خواهران هرمزگان برگزار می‌شود

مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان از برگزاری آیین بازگشایی مدارس علمیه استان با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین فاضل مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران/ هرمزگان، راضیه سلطان عباسی ندوشن، مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان، از برگزاری آیین بازگشایی مدارس خواهران استان با حضور حجت الاسلام و المسلمین فاضل مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور و حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا، معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران در روز سوم مهرماه خبر داد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان ادامه داد: در این‌ روز آیین تکریم و معارفه مدیران حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان برگزار می شود و با توجه به حضور مسئولین محترم استانی و کشوری و برای آشنایی طلاب جدیدالورود به مدارس علمیه خواهران استان هرمزگان، در نظر داریم همایش طلیعه حضور را در این روز برگزار کرده و از سخنرانی اساتید مجرب استانی و کشوری بهره ببریم.

وی افزود: در راستای اهداف همایش طلیعه حضور، برای ارتباط موثر با طلاب جدیدالورود و آموزش‌های انگیزشی و مهارتی، یک گروه مجازی در محیط ایتا زده شده است که علاوه بر اطلاع رسانی، آموزش‌هایی در راستای تبلیغ نوین طلاب و آشنایی طلاب با زی‌طلبگی در گروه قرار گرفته است که همین موضوع تعاملات خوبی با طلاب جدیدالورود را برقرار ساخته است.

عباسی بعد از اشاره به مسابقات جذاب این همایش، افزود: پویش هشتگ «مبلغه امام زمانم» همراه با مسابقه کتابخوانی کتابچه طلیعه حضور در تبیین زی‌طلبگی، دلنوشته و ساخت کلیپ راه اندازی شد که بعد از جمع آوری آثار طلاب جدیدالورود در قالب دلنوشته و چند رسانه‌ای، نمایشگاهی مجازی در سایت بُرکَه زنان برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اقتضای سن طلاب جوان جدیدالورود برنامه های متنوع شاد فرهنگی انگیزشی و مهارتی، همراه با برگزاری مسابقات دارت و مولودی خوانی در نظر گرفته شده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان، رونمایی از سه کتاب دفاع مقدس تألیف بانوان طلاب حوزه علمیه خواهران، رونمایی از چکیده و جلد کتاب «من و مدرسه»، برپایی نمایشگاه دستاوردهای علمی_ پژوهشی و کارآفرینی طلاب را از دیگر برنامه ها اعلام کرد و گفت: در غرفه فرهنگی حلقه طلیعه حضور برای تصحیح قرائت نماز و غرفه مخصوص مزاج شناسی و مشاوره اسلامی و پاسخ به شبهات دایر است.

وی در پایان اعلام کرد: سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فاضل مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور به صورت مجازی به نشانی https://vcm.whc.ir/b/cwv-eid-zv3-jap پخش خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha