برکات و زیبایی‌های عالم پس از ظهور حضرت مهدی (عج) نمایان خواهد شد

استاد مدرسه علمیه کوثر زرندیه گفت: پس از ظهور منجی عالم بشریت امام زمان(عج) زیبایی‌ها و برکاتی در این عالم ظهور خواهد کرد که آن را می‌توان به دو دسته که موضوع آن ظهور منجی عالم و زیبایی‌های مادی و معنوی است، تقسیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، همزمان با سالروز آغاز امامت آقا امام زمان(عج) مراسم جشنی با حضور خانم کاظمی استاد مدرسه علمیه کوثر زرندیه و مداحی خانم حیدریان در این مدرسه برگزار شد.

خانم کاظمی در این نشست اظهار داشت: پس از ظهور منجی عالم بشریت امام زمان(عج) زیبایی‌ها و برکاتی در این عالم ظهور خواهد کرد که آن را می‌توان به دو دسته که موضوع آن ظهور منجی عالم وزیبایی‌های مادی و معنوی است، تقسیم کرد.

وی گفت: برکات مادی به افزایش ثروت و رفع فقر، طولانی شدن عمرها، شفای تمام بیماران، قضاوت و دادرسی اشاره دارد و برکات معنوی عبارت است از تکامل عقل‌ها، هدایت و تکامل معنوی، بر قراری عدالت، شکوفا شدن و تکامل علم.

استاد مدرسه علمیه کوثر زرندیه تصریح کرد: اگر از هر کدام از این زیباییها و برکات غافل شویم، یک قسمت از زیبایی‌ها و برکات را از دست داده‌ایم و به خاطر همین زیبایی‌ها و برکات است که در آن زمان هیچ احساس نیاز و خلائی نیست نه خلأ مادی و نه خلأ معنوی، امام به همه نیازهای انسان پاسخ می‌دهد و انسان در کمال امنیت و آرامش به بندگی خدا می‌پردازد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha