اردوی  بانوان حوزوی جدیدالورود  در مهریز برگزار شد

اردوی یک روزه مشترک طلاب جدیدالورود مدارس علمیه الزهرا(س) مهریز و زینب کبری(س) یزد همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، اقدس السادات دهقان منشادی (خاتم الحسینی) صبح امروز   از برگزاری اردوی‌ مشترک  طلاب جدیدالورود مدارس علمیه الزهرا(س) مهریز و حضرت زینب کبری(س) یزد  به مدت یک‌روز در باغ غدیر مهریز  خبر داد.

خاتم الحسینی به برخی از اهداف برگزاری این اردو در آغاز سال تحصیلی طلاب  از جمله آشنا نمودن طلاب با وظایف طلبه تراز انقلاب اسلامی، بستر سازی جهت توسعه فعالیت‌های فرهنگی طلاب، برقرای ارتباطی سازنده و مؤثر با طلاب فعال و دغدغه مند، زمینه‌سازی جهت ارتقا، رشد و شکوفایی استعداد طلاب در بخش‌های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه فرهنگی تربیتی آموزشی، با مشارکت  پیشکسوتان حوزه علمیه و کادر هر دو مدرسه برگزار شد.

وی در ادامه از دیگر اهداف این اردو را بکار گیری سیره عملی اساتید اخلاق و استفاده از رفتارهای پیشگسوتان حوزوی در زی طلبگی عنوان کرد. 

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) مهریز با بیان اینکه برنامه‌های مختلف فرهنگی، تربیتی، آموزشی و ورزشی در این اردو اجرا شد، گفت: در این اردوحلقه‌های معرفتی با موضوعات نقشه راه زندگی، زندگی هدفمند، مغتنم شمردن فرصت‌ها با حضور اساتید هر دو مدرسه برگزار شد.

خاتم الحسینی افزود: از دیگر برنامه های این اردو را جلسه خصوصی با سخنرانی خانم منصوره قیاسی رییس هیات امنای مدرسه علمیه حضرت زینب (س) یزد با هدف اهمیت نقش الگویی استاد در تربیت طلاب،  برشمرد.

وی گفت: در این اردو که به همت یکی از اعضای  هیات امنای مدرسه علمیه الزهرا (س) مهریز با در اخنیار قرار دادن مکان خانه باغی در این شهرستان انجام شد به برنامه های متوع نمایشی، ورزشی و شاد توسط یکی از مجریان توانمند با هدف آموزشی و تفریحی  سعی در  ایجاد خاطره انگیز ترین روزهای طلبگی پرداخته شد .

وی به حضور مشاوران هر دو مدرسه  در این برنامه اشاره و عنوان کرد: این برنامه با هدف آشنایی و ایجاد ارتباط صمیمی طلاب و مشاور مدرسه در راستای تبیین برنامه های مشاورهای در طول سال انجام شد.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) مهریز در پایان با اشاره به استقبال طلاب از اینگونه برنامه ها اظهار کرد: لازم است اردوهای فرهنگی آموزشی به عنوان موثرترین شیوه یادگیری با کمک خیرین به صورت مستمر در طول سال تحصیلی برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha