برگزاری مراسم طلیعه حضور و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مؤسسه آموزش عالی حضرت آمنه(س) قم

مراسم طلیعه حضور و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مدرسه علمیه عالی حضرت آمنه سلام الله علیها قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، مراسم طلیعه حضور و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با حضور اساتید، کادر و طلاب بسیجی مدرسه علمیه عالی حضرت آمنه سلام الله علیها قم برگزار شد.

این مراسم همزمان با آغاز امامت امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف به همراه گرامیداشت هفته "دفاع مقدس" با حضور طلاب جدید الورود سطح دو و سه و همراهی سایر طلاب در مهدیه سردار سلیمانی برگزار شد.

در این مراسم ضمن تبیین نکات آموزشی پژوهشی و فرهنگی توسط معاونین این حوزه، استاد الهی پور با دادن چفیه به طلاب، سربازی آقا امام زمان را به آنان تبریک و دعای خیری بدرقه عزیزان نمود.

حاج آقا محمود شهرجردی معاون اعزام موسسه روایت سیره شهدا، با بیان خاطرات مادران و همسران شهدا هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و در پایان مراسم نماز جماعت به امامت حجت الاسلام والمسلمین شهرجردی برگزار شد.

 در ادامه این مراسم، خانم سایری مدیر مدرسه علمیه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، طلاب را در ابتدای سال تحصیلی میهمان نکات ارزشمند اخلاقی نمود و جایگاه اصلی طلبه را برای طلاب یادآور شد.

فرمانده بسیج کریمه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، با بیان خاطراتی از شهید محسن حاج رضایی، در مورد شگفتی‌های  وصیت عرفانی و اخلاقی این شهید ۲۲ ساله که توسط یکی از طلاب بسیجی قرائت شد، مطالبی را اذعان نمود.

در انتهای مراسم طلاب مهمان سفره  این شهید والا مقام شدند.

برگزاری مراسم طلیعه حضور و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مؤسسه آموزش عالی حضرت آمنه(س) قم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha