هشت سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی را بیمه کرد

مبلغ مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه(س) گرگان گفت: دستاوردها و ارزش‌های دفاع مقدس، تمام فتنه‌ها و توطئه‌های دشمن بعد از انقلاب اسلامی را ریشه کن و خنثی کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، ربابه هاشمی در نشست بصیرتی به مناسبت هفته دفاع مقدس با عنوان «گفتمان سازی و تبیین نقش ولایت در جریان مقاومت» که در مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه(س) گرگان با حضور خواهران طلبه، کارکنان و اساتید برگزار شد، بیان کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس از تمامیت ارضی کشور، انقلاب و نظام اسلامی دفاع شد.

وی با طرح این سوال که در جنگ تحمیلی «مهاجمان چه کسانی بودند؟»، تصریح کرد: با کمک‌های مالی دولت‌های عربی و تأمین سلاح‌های پیشرفته، شیمیایی و تجهیزات اطلاعاتی از طرف کشورهای غربی و شرقی تمام دنیا به نمایندگی صدام علیه جمهوری اسلامی در جنگ شرکت داشتند.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که دفاع مقدس رنگ دینی داشت، افزود: مدافعان در دوران دفاع مقدس، تمام مردم ایران به رهبری و ولایت حضرت امام خمینی(ره) بودند.

 هاشمی با اشاره به این که امت متصل به ولایت شکست ندارد، ادامه داد: در نظام ولایی، ولایت بدون امت قدرت ندارد و امت بدون ولایت نمی‌تواند کاری انجام دهد.

وی با بیان این که جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را بیمه کرد، گفت: دستاوردها و ارزش‌های دفاع مقدس، تمام فتنه‌ها و توطئه‌های دشمن بعد از انقلاب اسلامی را ریشه کن و خنثی کرد.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: حفظ تمامیت ارضی کشور، کشف توانایی‌های ملت ایران، ایمن‌سازی کشور از حملات نظامی، گسترش مرزهای فکری و معرفتی، توسعه فرهنگ اتکا به نفس و رشد و استحکام فکر مقاومت در کشور؛ همه از اثرات مثبت و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است.

مبلغ حوزه مهم‌ترین کار امروز را جهاد تبیین دانست و تصریح کرد: تبیین دستاوردهای دوران دفاع  مقدس و انقلاب اسلامی و پاسخ به شبهات جوانان در زمینه‌های مختلف از وظایف امروز مبلغین است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha