تجمع الی بیت المقدس در مدارس شهر کرمان برگزار شد

اجتماع بزرگ و یکپارچه مدارس علمیه خواهران شهر کرمان با عنوان " الی بیت المقدّس" با همدف حمایت از رزمندگان جبهه مقاومت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، اجتماع بزرگ و یکپارچه مدارس علمیه خواهران شهر کرمان با عنوان " الی  بیت المقدّس" به حمایت از رزمندگان جبهه مقاومت و محکومیت کشتار وحشیانه زنان و کودکان فلسطینی؛ یکشنبه مورخ: ۲۳/۷/۱۴۰۲ در محل مدرسه علمیه حضرت زینب (سلام الله علیها) کرمان برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیات کلام الله مجید آغاز و در ادامه طلاب با سر دادن شعار، کشتار بی رحمانه زنان و کودکان فلسطینی را محکوم کردند.

سپس حجت الاسلام و المسلمین شاهمرادی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله کرمان به اهمیت جایگاه فلسطین در منطقه اشاره نموده و به تبیین روند شکل گیری صهیونیست و اشغال بی رحمانه فلسطین پرداخت.

در ادامه خانم نرگس علی نقی، معاون فرهنگی تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما به بیان اهمیت تشکیل این تجمع توسط طلاب پرداخت و طلاب نیز هر کدام به سئوالات خبرنگار صدا و سیمای استان کرمان پاسخ داد.

در پایان بیانیه مشترک از سوی طلاب، مدیران، کادر و اساتید مدارس علمیه خواهران استان کرمان در محکومیت کشتار بی رحمانه زنان و کودکان فلسطینی در غزه قرائت شد و پایان بخش مراسم امضای طومار توسط شرکت کنندگان در تجمع بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha