تجمع طلاب خواهر زاهدان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

تجمع طلاب خواهر زاهدان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به میزبانی حوزه علمیه حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) زاهدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، تجمع طلاب مدارس علمیه خواهران زاهدان با حضور حجت الاسلام والمسلمین عرب خالص مدیر حوزه علمیه خواهران استان، سردار فقیری معاون فرهنگی سپاه، خانم ابراهیمی مسئول امور بانوان استانداری و جمعی از مسئولین خواهران ارگان های مختلف در مدرسه علمیه فاطمه معصومه(سلام الله علیها) برگزار شد.

 در این تجمع پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین عرب خالص مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان و سردار فقیری به سخنرانی پرداختند.

عرب خالص با اشاره به سفارش امام علی(علیه السلام) خطاب به دو فرزند گرامیشان امام حسن و امام حسین( علیهما السلام) " کونوا لظالم خصما و للمظلوم عونا" بیان داشت: مردم مسلمان باید در دفاع و کمک به مظلوم گام بردارند و با ملت مظلوم فلسطین که جرم آن ها مسلمان بودنشان است، همراهی نموده و تبری از دشمنان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

در ادامه این مراسم سردار فقیری، معاون فرهنگی سپاه ضمن درود بر ارواح طیبه شهدا، آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تبریک پیروزی جبهه مقاومت و تسلیت بابت خون شهدایی که در این روزها ظالمانه به زمین ریخته شد؛ به بیان ویژگی های عملیات طوفان الاقصی پرداخت.

وی بیان داشت: این عملیات که اولین حمله جبهه مقاومت به صهیونیست ها بود، آسیب پذیری و ضعف رژیم صهیونیست را نشان داد و هیمنه پوشالی آن ها را در هم کوبید و این عبرتی برای تاریخ خواهد بود.

سردار فقیری در ادامه اظهار داشت: این عملیات سبب ایجاد انگیزه در ملت های مبارز  و موجب شگفت زده شدن رژیم غاصب شده است.

وی در پایان ضمن این درخواست که باید همیشه در میدان و یاری گر ملت مظلوم بود، برای پیروزی کامل جبهه مقاومت دعا کرد.

 در ادامه این مراسم، متن بیانیه حوزه های علمیه خواهران در دفاع از مردم مظلوم فلسطین قرائت و طلاب با سر دادن شعار، حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و انزجار خود از رژیم منحوس و غاصب صهیونیست را به تصویر کشیدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha