پیام حوزه علمیه خواهران استان سیستان و بلوچستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان سیستان و بلوچستان طی پیامی حمله ناجوانمردانه رژیم جنایتکار صهیونیست به بیمارستان " المعمدانی" غزه را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان سیستان و بلوچستان، طی پیامی حمله ناجوانمردانه رژیم جنایتکار صهیونیست به بیمارستان " المعمدانی" غزه را محکوم کرد که متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«إِنَّ اللَّهَ یُدافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لا یُحِبُّ کُلَّ خَوَّانٍ کَفُورٍ * أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلی‌ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ؛خداوند از کسانی که ایمان آورده‌اند دفاع می‌کند؛ خداوند هیچ خیانتکار ناسپاسی را دوست ندارد. به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و به یقین خدا بر یاری آنها تواناست.»

بار دیگر رژیم غاصب صهیونیست، چهره واقعی سفاک خود را به دنیا نشان داد و دل میلیون ها انسان آزاده  را جریحه دار کرد و غافل از این است که با هر قطره خون مظلومی که به زمین می ریزد چندین نهال تنومند مقاومت در مقابل استکبار، در جهان می روید. طاغوتیان جهان شرمتان باد! که با ریختن خون کودک مظلوم بی دفاع، توهم اقتدار و قدرت دارید و غافلید از اینکه وعده الهی، ان شاءالله محقق خواهد شد و اقتدار و حاکمیت در سایه عدالت، برای مستضعفین، رقم خواهد خورد.

مدیریت، اساتید و طلاب حوزه های علمیه خواهران استان، ضمن ابراز همدردی با بازماندگان شهدای غزه، این فاجعه غیر انسانی را محکوم کرده و از جوامع بین الملل، خواستار برخورد قاطع با صهیونیست ها در قبال این فاجعه انسانی، می باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha