برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای غزه در مدرسه علمیه کوثر قزوین

مراسم بزرگداشت شهدای غزه با حضور جمعی از اساتید و طلاب مدرسه علمیه کوثر قزوین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم صفی خانی از اساتید حوزه علمیه خواهران قزوین در مراسم بزرگداشت شهدای غزه که با حضور جمعی از اساتید و طلاب در مدرسه علمیه کوثر قزوین برگزار شد، گفت: با توجه به آیه قرآن کریم(انما المؤمنون اخوه) تمام مومنان با هم پیوند اخوت دارند و با آزار دیدن یک بخش از جامعه اسلامی سایر مسلمین نیز متأثر می شوند.

وی افزود: بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و کشتار بیماران، کودکان و زنان بی دفاع غزه که نشان از عجز و ناتوانی این رژیم دارد، بیانگر به اوج  رسیدن رذالت و وحشی گری رژیم منحوس صهیونیستی است.

خانم صفی خانی خاطرنشان کرد: اگر ما بخشی از اخبار را دریافت می کنیم امام زمان(عج) بعنوان پدر امت تمام آن را لمس کرده اند. دل امام زمان(عج) و تمام مردم آزاده دنیا از این غم به درد آمده است.

استاد حوزه علمیه خواهران استان قزوین تصریح کرد: بی شک این گونه جنایات جنگی و اقدامات شیطانی توسط این رژیم دلیل ضعف، شکست و ناتوانی اسرائیل است.

 وی ادامه داد: جنایات اخیر رژیم صهیونیستی اسرائیل در به خاک وخون کشیدن مردم بی دفاع فلسطین و غزه نشان از اوج درماندگی و استیصال این رژیم منحوس دارد که امیدواریم با ریشه کن شدن این غده سرطانی، نماز را در بیت المقدس اقامه کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha