موفقیت علمی جمعی از اساتید و پژوهشگران حوزه‌های علمیه خواهران استان ایلام

معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از موفقیت طلاب پژوهشگر حوزه خواهران در سنگری دیگر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم فاطمه کبری متولیان، معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران ضمن اعلام خبر موفقیت علمی جمعی از اساتید و پژوهشگران حوزه‌های علمیه خواهران استان ایلام در سنگر پژوهشی، در پیامی این موفقیت را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌ الله‌ الرحمن الرحیم

طلاب شریف حوزه های علمیه ثابت کرده‌اند که‌ می توانند در مسیر پیشرفت و تعالی علمی و اخلاقی، با خودباوری و اتکاء بر توانایی ها و استعدادهای بی پایان خود، بر قله‌های رفیع علمی و ایمانی گام نهاده و افتخارات بزرگی به ارمغان آورند.

کسب موفقیت علمی جمعی از اساتید و پژوهشگران حوزه های علمیه خواهران استان ایلام،  برگ زرین دیگری را  بر افتخارات طلاب و حوزه های علمیه آن استان افزود.

اینجانب با کمال مسرّت، درخشش طلاب و اساتید گرامی، خانم ها هدیه جلیلیان، استاد و معاون پژوهش حوزه علمیه زینبیه ایوان، زهرا یاره استاد حوزه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) ایلام و خدیجه مهدی پور استاد حوزه علمیه زینبیه ایوان جهت کسب رتبه در «همایش بین المللی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی» را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

تداوم و استمرار این موفقیت ها، در گرو تکاپوی روزافزون علمی و افزایش روحیه ی جست وجوگری و تحقیق در آحاد طلاب و پژوهشگران ارجمند می باشد.

لازم است از حمایت ها و راهبری های مدیر محترم حوزه علمیه خواهران استان ایلام جناب آقای تمرخانی و همچنین زحمات سرکار خانم جمالی در انگیزه بخشی و ایجاد زمینة لازم جهت رشد و اعتلای پژوهش و پژوهشگری در سطح مدارس استان ایلام قدردانی نمایم.

امید است همواره شاهد رویش پرفروغ پژوهش های عالمانه ی  طلاب باشیم.

متولیان

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha