۱۳ آبان به همه‌ی مستضعفان عالم آموخت که می توان بر چپاولگران و استعمارگران پیروز شد

مبلغ فعال موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول سلام الله علیها با بیان این که ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است، گفت :این روز به همه‌ی مستضعفان عالم آموخت که میتوان بر چپاولگران و استعمارگران پیروز شد و آمریکا اصلا قابل اعتماد نیست.

 به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران ،به همت معاونت فرهنگی و همکاری معاونت پرورشی آموزش و پرورش به مناسبت گرامیداشت روز دانش آموز و استکبار جهانی برنامه گفتگو محور با حضور دو طلبه جهادی موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول سلام الله علیها با دانش آموزان مقطع متوسطه اول مدرسه کوثر امروز در این مدرسه برگزار شد.

 خانم ربابه اناوی ضمن عرض تبریک روز دانش آموز به علت نامگذاری ۱۳ آبان به این نام پرداخته و گفت : علت نامگذاری این روز به روز دانش آموز، کشتار جمعی دانش آموزان تهرانی می باشد که به نشانه اعتراض حکومت پهلوی در۱۳ آبان ۵۷ در محوطه دانشگاه جمع شده بودند و از وقایع مهم دیگر در این روز واقعه تبعید امام در سال ۱۳۴۳ به ترکیه و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانش اموزان و دانشجویان در سال ۵۸ می باشد.

مبلغ فعال موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول سلام الله علیها با بیان این که ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است و روز فریاد "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" است خاطر نشان کرد: ۱۳ آبان به همه‌ی مستضعفان عالم آموخت که میتوان بر چپاولگران و استعمارگران پیروز شد و آمریکا اصلا قابل اعتماد نیست؛ زیرا اعتماد به آمریکا به معنی سقوط و داخل شدن در فلاکت و بدبختی است زیرا آمریکا فقط به دنبال حفظ منافع خود بوده و آزادی بیان و حقوق بشری که میگویند به خاطر این است که نقاب واقعی آن ها دیده نشود زیرا حقوق بشر آن ها را در غزه میتوان مشاهده کرد که بیمارستان ها را بمباران کرده و آب را بر روی مردم مظلوم غزه بسته و کودکان را به خاک و خون می کشند.

در ادامه خانم فاطمه نظری در پاسخ به سوال یکی از دانش آموزان مبتنی بر نقش دانش آموزان در مبارزه با استکبار جهانی گفت: دانش آموزان آگاه و رشید در مبارزه با استکبار، همواره نقش فعال و فراموش نشدنی ایفا کرده اند.

وی گفت :دانش آموزان و دانشجویان در ۱۳ آبان۵۷ از آیینه احساس و شعور مردم انقلابی و مسلمان ایران غبار برگرفتند و خود اتکایی و مبارزه با استعمار را به همگان آموختند.

نظری خاطر نشان کرد : این نوجوانان با شعارهای کوبنده و مشت های گره خورده، پایه های حکومت مزدور پهلوی را سست کرده و لرزه به اندام زمامداران کاخ کفر انداختند و با قیام خویش به مستضعفان آموختند که برای دستیابی به حقوق از دست رفته خود باید با ستمگران جهانی بستیزند.

در این برنامه طلاب ضمن نظر خواهی از دانش آموزان،به سوالاتشان پاسخ داده شد.

۱۳ آبان به همه‌ی مستضعفان عالم آموخت که می توان بر چپاولگران و استعمارگران پیروز شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha