ثبت‌نام مبلغین حجاب و عفاف در طرح «پروانه شو»

مدیرکل شبکه‌سازی و راهبری فرهنگی حوزه های علمیه خواهران از ثبت‌نام مبلغین حجاب و عفاف در طرح «پروانه شو» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپهر فردا، مرتضی برگستان، مدیرکل شبکه‌سازی و راهبری فرهنگی حوزه های علمیه خواهران با اعلام خبر ثبت‌نام مبلغین حجاب و عفاف در طرح «پروانه شو»، اظهار داشت: این اداره کل در راستای تحقق برنامه پنج‌ساله حوزه‌های علمیه خواهران و ذیل راهبرد پشتیبانی محتوایی مبلغان و کنشگران حجاب و عفاف، اقدام به برگزار این طرح نموده است.

وی با بیان این که پروانه شو؛ نگاهی نو به مسئله عفاف و حجاب است، گفت: پروانه شو مجموعه ۲۰ روزنامه‌دیواری است که توسط مربی در مدرسه و کلاس دانش‌آموزان نصب و درباره موضوعات و محتوای آن با نوجوانان گفت‌وگو خواهند نمود.

مدیرکل شبکه‌سازی و راهبری فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران ضمن بیان این که این مجموعه بخشی از یک برنامه آموزشی ـ تربیتی بلندمدت با تمرکز روی «هویت دخترانه» است، خاطرنشان کرد: مبلغانی که در این طرح ثبت‌نام می‌کنند بعد از پذیرش اولیه، علاوه بر پشتیبانی محتوایی و آموزشی، امکان شرکت در دوره جامع «تربیت مبلغ درمانگر نوجوان؛ هویت دخترانه» را خواهند داشت.

وی گفت: مربیان شرکت‌کننده در این برنامه بلندمدت به‌صورت دائم با مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و مشاوران طرح در ارتباط خواهند بود.

برگستا، بهرمندی از بسته‌های روزنامه‌نگاری؛ امکان شرکت در دوره  جامع «تربیت مبلغ درمانگر نوجوان؛ هویت دخترانه»؛پشتیبانی محتوایی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران؛ سازماندهی و معرفی مبلغان شرکت‌کننده در برنامه به‌عنوان مبلغان تخصصی تربیتی نوجوانان؛ اولویت حضور در طرح عملیاتی «کانون‌های تربیتی دختران نوجوان» از مزایای شرکت در این طرح دانست.

علاقه مندان با مراجعه به سامانه نجم به نشانی اینترنتی https://najm.whc.ir/ می توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha