برگزاری نشست روشنگری سیاسی با موضوع تحلیل و چرایی‌های مسائل اخیر غزه در میبد

نشست روشنگری سیاسی با حضور آقای مروتی، هادی سیاسی در جمع طلاب خواهر میبدی با موضوع تحلیل و چرایی های مسائل اخیر غزه در سالن اجتماعات مؤسسه آموزش عالی حضرت زهرا سلام الله علیها میبد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، روز گذشته آقای عبدالله مروتی در بیان ضرورت یادگیری ادبیات جوانان با اشاره به این موضوع که تا خصوصیات اخلاقی و رفتاری این نسل را ندانیم چگونه می توانیم با آنها ارتباط برقرار کنیم نسل جوان امروز بنام نسلZ معرفی شده‌اند نسل Z، که همچنین به عنوان نسل میلنیال جدید نیز شناخته می‌شود، افرادی را شامل می‌شود که در دهه ۱۹۹۰ تا اوایل ۲۰۰۰ میلادی متولد شده‌اند.

وی افزود:  این نسل بیشتر با استفاده از فناوری و ارتباطات دیجیتال بزرگ شده‌اند. علاوه بر این، نسل Z به طور کلی به دنبال کارهایی هستند که از آن‌ها خلاقیت و نوآوری می‌طلبد و به آن‌ها اجازه می‌دهد تجربه‌های جدیدی را بکنند. آن‌ها تمایل دارند کارهایی را انجام دهند که به جوانان قدرت و خودبسندی می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد به رشد و توسعه فردی خود بپردازند.

هادی سیاسی در ادامه تصریح کرد: راه های بهتر برای ارتباط با این نسل از طریق استفاده از فناوری جدید و پیشرفته، احترام به خلاقیت و نوآوری، مساوی برابری و تنوع: نسل Z به عنوان نسلی که بر تنوع جنسیتی و مساوی برابری تمرکز دارند، ارزش قائل هستند. بنابراین، از آن‌ها نظرات و ایده‌هایشان را به صورت جدی بپذیرید و از آن‌ها در مسائل تصمیم‌گیری و همکاری بهره ببرید.

وی تصریح کرد: از موارد دیگر خصوصیات اخلاقی و رفتاری آنها صداقت، احترام و انعطاف‌پذیری، پذیرش تفاوت‌ها: همانطور که هر نسلی دارای ویژگی‌ها و مقداری تفاوت است، نسل Z نیز متفاوت است. پذیرش تفاوت‌ها و تمایل به یادگیری از آن‌ها می‌تواند به شما در ارتباط با آن‌ها کمک کند.

آقای مروتی اظهار داشت:  قضایای اخیر غزه باید تبیین صورت بگیرد، جوانان ما  باید دشمن شناس باشند. ما برای تبیین جوانان باید اتاق‌های اندیشه ورز داشته باشیم و این کار ممکن نیست مگر با رصد دشمن ، در آمریکا از ۲۰۰۰ اتاق فکر آنها ۱۲۰۰ اتاق فکر اختصاص به کشورهای اسلامی دارد و این امر ممکن نیست مگر با دشمن شناسی ، نه اینکه فقط در مقابل دشمن ایستادگی کنیم بلکه باید تهاجم و دفاع نیز باید داشته باشیم

آقای مروتی در پایان نشست با اشاره به قطعنامه ۵۹۸ امام خمینی(ره) افزود: نقشه راه ما در قطعنامه ۵۹۸ حضرت امام خمینی (ره) و بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری (مدظله) به طور روشن و واضح بیان شده است و توصیه می شود که یک بار دیگر مروری بر این دو پیام داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha