کد خبر: 131272
۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۱۹
رونمایی از تازه‌های نشر مرکز نشر هاجر

مدیر محتوایی مرکز نشر هاجر از رونمایی آثار جدید این مرکز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، مرتضی کرامتی، مدیر محتوایی مرکز نشر هاجر در گفت‌وگویی از رونمایی آثار جدید این مرکز خبر داد و اظهار داشت: پس از تلاش شبانه‌روزی، ۲۶ عنوان کتاب برای رونمایی در هفته کتاب به چاپ رسید.

وی با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی افزود: مطالعه و خواندن فعالیت باارزشی است که موجب پیشرفت جامعه در زمینه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی می‌شود، اما بسیاری از افراد این مهم را نادیده گرفته و وقت خود را صرف کتابخوانی و ارتقای خود و جامعه نمی‌کنند.

مدیر محتوایی مرکز نشر هاجر در ادامه به عناوین آثار تازه منتشر شده اشاره کرد و گفت: «قرارداد زندگی مشترک»، «زمانِ آزادی»، «وحی و الهام از منظر فارابی و ملاصدرا»، «دیه و بیت المال»، «ازدواج تحمیلی»، «داداش اسماعیل»، «باورهای روشن»، «کودک باحیای من»، «محبوبه محجوبه»، «قدم های نامتناهی»، «جانشین خدا»، «خودنمایی و خودآرایی»، «نقاشی زنان از ولایت»، «پولِ خاکستری»، «حکمت متشابهات»، «فطرت و مهدویت»، «قصه مهتاب»، «واکاوی هیپنوتیزم»، «چشم بند»، «طعم تلخ مداد»، «شما هم شهرساز باش»، «همسران همساز» و «زن در قرآن(۴جلد)» کتاب‌هایی هستند که در انتشارات هاجر چاپ و رونمایی شدند.

وی افزود: این کتاب‌ها حاصل تلاش طلاب و اساتید گران قدر در وادی تحقیق و پژوهش است که با همکاری نشر هاجر آماده و چاپ شده اند.

کرامتی بیان داشت: امید است کتاب های تازه منتشرشده به زودی در اختیار مخاطبان و علاقه‌مندان از طریق سایت (به صورت غیرحضوری) و فروشگاه (به صورت حضوری) قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha