کارگاه "روش‌های یادگیری و مطالعه مفید" در پارس‌آباد برگزار شد 

معاون پژوهش مدرسه علمیه ثامن‌الحجج(علیه‌السلام) شهرستان پارس‌آباد از برگزاری کارگاه دو روزه "روش‌های یادگیری و مطالعه مفید" برای طلاب این واحد حوزوی با ارائه بحث حجت‌الاسلام امین پورمحمد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، خانم لیلا صالحی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اهمیت مطالعه در آموزه‌های دینی، اظهار داشت: اسلام دینی عالم‌گیر بوده و با کتاب و کتابت عجین شده است معجزه این دین آسمانی، قرآن می‌باشد و در آن به اندازه لازم در تشویق و ترغیب به امر کتابخوانی و گسترش و توسعه کتابخانه سفارش شده است.

وی با تاکید به اینکه مطالعه ثمربخش، مهارت‌ها و راهبردهای خاص خود را دارد، افزود: در دنیای دانایی محور، برای بقاء و تاثیرگذاری کارآمد در تمام روابط باید به سلاح علم و دانش و اصول آن تجهیز شد و این مهم جز با مطالعه و افزایش دانایی حاصل نمی‌شود.

معاون پژوهش مدرسه علمیه ثامن‌الحجج(علیه‌السلام) هدف از برگزاری این کارگاه را آگاهی از مهارت‌های مطالعه، پیش‌نیازهای مطالعه هدفمند، آشنایی با روش‌های مطالعه و یادگیری، تشویق و ترغیب به فرهنگ کتابخوانی و نیز ترویج فرهنگ مطالعه مفید عنوان کرد.

صالحی بیان داشت: کلیاتی درباره مطالعه، ضرورت مطالعه، روش‌های مطالعه و یادگیری، تبیین کامل روش تندخوانی، شیوه‌های خلاصه‌برداری و روش مطالعه مفید از سرفصل‌های بیان شده در کارگاه دو روزه مهارت مطالعه مفید می‌باشد.

کارگاه "روش‌های یادگیری و مطالعه مفید" در پارس‌آباد برگزار شد 

کارگاه "روش‌های یادگیری و مطالعه مفید" در پارس‌آباد برگزار شد 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha