خواهران طلبه به آگاه‌سازی خانواده‌ها از جنگ شناختی دشمن بپردازند

سرپرست مدرسه علمیه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) خلخال به تبیین توطئه‌های دشمنان در جنگ شناختی پرداخت و گفت: ایجاد بصیرت در خانواده‌ها و مادران جامعه از عواقب جنگ نرم دشمنان از وظایف طلاب خواهر می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، خانم سیده‌رویا موسوی در نشست با فرماندهان بسیج خواهران شهرستان خلخال و شهرهای تابعه که در مدرسه علمیه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) خلخال برگزار شد، گفت: حضور خواهران طلبه بسیجی در پایگاه‌های بسیج و پرداختن به مسئله جهاد تبیین امری ستودنی است بانوان طلبه بایستی به بیان سیره و سبک زندگی شهدا به مردم بپردازند چرا که روش زندگی شهدا الگوی با ارزشی برای مردم است.

وی افزود: در عصر امروزی، هجمه‌های دشمنان از هر سو به سمت کشور و ملت ایران به ویژه نهاد مقدس خانواده می‌باشد، بنابراین همه ما بایستی در جهت آگاه‌سازی خانواده‌ها و دختران جامعه در مقابل توطئه‌های بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

سرپرست مدرسه علمیه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) خلخال تصریح کرد: خواهران طلبه بایستی مطالب روز و مسائل و رویدادهای منطقه را به ساده‌ترین شکل برای خواهرانی که در پایگاه های مقاومت و مساجد محلات حضور می‌یابند بیان کنند تا از این طریق مطالب‌شان به اعضای خانواده‌ها تسری پیدا کرده و آنها را از نقشه‌های شوم دشمنان آگاه سازند.

موسوی بیان کرد: همه فرماندهان پایگاه بسیج مقاومت خواهران شهرستان خلخال بایستی فرمایش جهاد تبیین رهبر فرزانه انقلاب را در دستور کار خود قرار دهند و در این زمینه از ظرفیت‌های مدرسه علمیه خواهران خلخال بهره ببرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha