نشست کتابخوان با عنوان " کتاب، تبلور فرزانگی " در پارس‌آباد برگزار شد

معاون پژوهش مدرسه علمیه ثامن‌الحجج(علیه‌السلام) پارس‌آباد از برگزاری نشست تخصصی کتابخوان با عنوان " کتاب، تبلور فرزانگی " با محوریت معرفی منابع مطالعاتی در این واحد حوزوی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، خانم لیلا صالحی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به نقش مطالعه و کسب دانش در پویایی و رشد روح انسان،  اظهار داشت: اهمیت دادن به مساله کتاب، کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه یکی از راههای مهم توسعه فرهنگی در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه کتابخوانی برای طلاب یک فریضه است و باید از هر فرصتی برای مطالعه کتاب استفاده کنند، افزود: مطالعه مهم‌ترین راه انتقال تاریخ و ارزش‌های یک جامعه است و با توجه به گسترش دنیای مجازی باید روش‌های جدید مطالعه هم در بین اقشار مردم ترویج و نهادینه شود.

معاون پژوهش مدرسه علمیه ثامن‌الحجج(علیه‌السلام) پارس‌آباد اذعان داشت: کتابخوانی آراسته‌شدن به فضائل اخلاقی، مقابله با خرافات و انحرافات فکری و جلوگیری از خودباختگی در برابر فرهنگ بیگانگان است و به‌طور قطع این مهم، ارتباط تنگاتنگی با درک ارزش و جایگاه کتاب و اهتمام به مطالعه آن دارد.

خانم صالحی بیان داشت: در نشست تخصصی کتابخوان، کتاب‌های گامی به سوی مطالعه، راهنمای خانواده در علاقمندکردن فرزندان به مطالعه، من و کتاب مقام معظم رهبری و کتاب پنجاه روش ساده علاقمندکردن کودکان به کتابخوانی توسط طلاب کتابخوان معرفی و تبیین شد.

نشست کتابخوان با عنوان " کتاب، تبلور فرزانگی " در پارس‌آباد برگزار شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha