برگزاری کارگاه‌های کتاب و کتابخوانی به همت مرکز نشر هاجر

مسئول محتوایی مرکز نشر هاجر از برگزاری کارگاه‌های کتاب و کتابخوانی به همت این مرکز نشر خبر داد.

به گزاش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم صالحه ملبوبی، مسئول محتوایی مرکز نشر هاجر در گفت وگویی اظهار داشت: به مناسبت اهمیت کتاب و کتابخوانی و در همین راستا مرکز نشر هاجر ۶ وبینار و کارگاه علمی ـ پژوهشی کتاب و کتابخوانی برگزار می‌کند.

وی هدف از برگزاری این کارگاه‌ها را توجه به اهمیت نویسندگی و کتاب و کتابخوانی دانست و افزود: نوقلمان و افراد علاقه‌مند به حوزه کتاب لازم است از تهیه و تولید محتوا تا نوشتن و نقد کتاب، اصول و تکنیک هایی را بدانند و هدف این کارگاه ها نیز فراهم آوردن زمینه مقدماتی برای فراگیری مطالب و تمرین‌های گوناگون برای تقویت مهارت نگارشی و ادبیاتی است.

مسئول محتوایی نشر هاجر با اشاره به عناوین کارگاه‌های کتاب و کتابخوانی، ادامه داد: «تکنیک های مطالعه مؤثر و مهارت تندخوانی»، «آداب کتاب نویسی»، «تبدیل پایان نامه به کتاب»، «آداب نقد کتاب»، «آشنایی با سبک های نویسندگی»، «آشنایی با سایت ها و اپلیکیشن های مختلف کتاب و کتابخوانی» و «آشنایی با اصول اولیه طراحی و چاپ جلد و پوستر» این عناوین را تشکیل می دهند.

وی خاطرنشان کرد: این کارگاه ها زیرنظر مدرسانی همچون محمدصادق عباسی، حسین علیزاده، علی‌اصغر سیاحت، مرتضی کرامتی، ناصر ابراهیمی و ... برگزار می‌شود.

خانم ملبوبی این کارگاه ها حاصل تلاش واحد محتوایی مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران است که برای علاقه‌مندان و نوقلمان تهیه و تنظیم شده و از ۲۷ آبان تا ۷ آذر ۱۴۰۲ به صورت برخط برگزار می شود.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم طلاب و علاقه‌مندان به حوزه تولید محتوا و کتاب و کتابخوانی در این نشست‌های برخط که از طریق لینک https://vcm.whc.ir/b/f۷m-sct-j۱w-ovpv برگزار می‌شود حضور فعال داشته و استقبال خوبی انجام دهند تا بتوانیم برای دوره های پیشرفته نیز اقدامات بهتری را انجام دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha