برگزاری نشست معرفی کتاب «روز خدا» در مدرسه علمیه حضرت زینب(س) میناب

نشست علمی ـ پژوهشی معرفی کتاب روز خدا در مدرسه علمیه حضرت زینب(س) میناب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران/ هرمزگان، نشست علمی ـ پژوهشی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به همراه معرفی کتاب روز خدا به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ویژه طلاب و با حضور زهرا صالحی پور، معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها) میناب برگزار شد.

این کارشناس دینی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران یکی از شگرف‌ترین انقلاب‌های مردمی می باشد که در تحقق و شکل‌گیری آن، عناصر مختلفی نقش داشته‌اند که می‌توان بارزترین آن را رهبری دینی و عشق و علاقه مردم به اسلام و دفاع از ارزش‌های آن دانست.

برگزاری نشست معرفی کتاب «روز خدا» در مدرسه علمیه حضرت زینب(س) میناب

صالحی‌پور خاطرنشان کرد: کتاب روز خدا حاصل خاطرات دکتر سید محمد هاشم پور یزدان از دانشجویان مسلمان پیرو خط امام است که به شرح حوادث و رخدادهای نخستین روزهای تسخیر لانه جاسوسی پرداخته است.

معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها)، گفت: در کتاب حاضر سعی شده است خاطرات و روزشمار آن حماسه ماندگار(تسخیر لانه جاسوسی) از متن مطالب استخراج شود.

وی در پایان تصریح کرد: دفتر مطالعات و ادبیات پایداری مراکز استانی از بدو شکل‌گیری، تشویق حوزه‌های هنری استان‌ها در شناسایی حوادث و افراد با محوریت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را دستور کار خود قرار داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha