مزین شدن روز پرستار به نام حضرت زینب(س)، نشان دهنده جایگاه والای شغل پرستاری است

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) ساوه گفت: مزین شدن روز پرستار به نام نامی حضرت زینب(س)، بزرگ پرستار و سفیر کربلا، اهمیت و ارزش کار پرستاران را دو چندان می‌کند و نشان دهنده جایگاه والا و ارزشمند شغل پرستاری، این شغل شریف است که صبر از شاخصه‌های مهم آن است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، به‌مناسبت میلاد حضرت زینب کبری(س) و گرامیداشت مقام پرستار، مدیر و معاونین و فرمانده پایگاه بسیج مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) ساوه امروز با حضور در بیمارستان حضرت فاطمه(س) این شهرستان، ضمن تبریک و گرامی داشت این روز و مقام پرستاران، از آنها تقدیر کردند.

خانم اعظم سادات رضوانی مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) ساوه ضمن تبریک این روز اظهار داشت: مزین شدن روز پرستار به نام نامی حضرت زینب(س)، بزرگ پرستار و سفیر کربلا، اهمیت و ارزش کار پرستاران را دو چندان می‌کند و نشان دهنده جایگاه والا و ارزشمند شغل پرستاری، این شغل شریف است که صبر از شاخصه‌های مهم آن است.

وی با اشاره به سختی و استرس این حرفه، خاطرنشان کرد: حرفه شما مدافعان خط مقدم سلامت صبر و تحمل بسیار می‌طلبد، تا شما سفید پوشان با چهره مهربانتان آرام بخش دل دردمند بیماران باشید.

مزین شدن روز پرستار به نام حضرت زینب(س)، نشان دهنده جایگاه والای شغل پرستاری است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha