رسانه‌ها از مهم‌ترین ابزارهای جنگ نرم هستند

عضو هیات امناء مدرسه علمیه خاتم‌الاوصیاء(عج) گفت: رسانه‌ها تأثیر بسیار شگرفی بر جامعه دارند که با اثر جادویی که بر روح و روان افراد می‌گذارند مهم‌ترین ابزار جنگ نرم شمرده می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، نشست بصیرتی با موضوع جنگ نرم در جمع طلاب مدرسه علمیه خاتم‌الاوصیاء(عج) فاضل آباد برگزار شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام‌والمسلمین امیریان با بیان اینکه دشمن وقتی از جنگ سخت ناامید می‌شود به جنگ نرم روی می‌آورد، اشاره‌کرد: مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) با هوشمندی بیشترین توجه را به خنثی کردن توطئه‌های دشمن معطوف داشتند و اولین هشدارها را با تعبیر «شبیخون فرهنگی» و بعد از آن با روشنگری نقشه های پیچیده دشمن مقوله «تهاجم فرهنگی» و اخیرا «استحاله فرهنگی» را گوشزد کردند.

وی گفت: جنگ نرم مانند جنگ سخت اهداف مختلفی دارد اما هدف نهایی هر دو نابودی یک کشور در عرصه‌های اعتقادی، نظامی، سیاسی و اقتصادی و در اصل فروپاشی نظام یک کشور است.

عضو هیات امناء مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) گفت: رسانه‌ها تاثیر بسیار شگرفی بر جامعه دارند که با اثر جادویی که بر روح و روان افراد می‌گذارند، مهم‌ترین ابزار جنگ نرم شمرده می‌شوند.

حجت الاسلام امیریان عنوان‌کرد: تهدیدهای جنگ سخت، محسوس و همراه با واکنش است اما جنگ نرم به دلیل ماهیت غیرمحسوسش واکنشی را در پی ندارد. 

وی استحاله فرهنگی و سیاسی و ایجاد رعب و وحشت و اختلاف افکنی در صفوف مردم و تفرقه افکنی در بین اقوام را از اهداف جنگ نرم دانست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha