انتصاب سرپرست مدرسه حضرت زهرا(س) کنگاور

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه طی حکمی سرپرست مدرسه حضرت زهراء (س) کنگاور را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین عبدالملکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه طی حکمی سرپرست مدرسه حضرت زهرا(س) کنگاور را منصوب کرد.

در این مراسم که با حضور طلاب، اساتید، کارکنان، هیئت امنا، امام جمعه شهرستان و همکاران مدیریت استان برگزار شد، مدیر استان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تمامی کارکنان مدرسه چه کارکنان فعلی و چه قبلی و تشکر از زحمات سرکار خانم سلطان‌آبادی که طی یکسال سرپرستی مدرسه را عهده‌دار بودند و دلسوزانه مدرسه را اداره کردند، برای سرکار خانم آژیر سرپرست جدید آرزوی موفقیت کرد.

وی اظهار داشت: ایشان از طلاب توانمند فارغ التحصیل سطح ۲ جامعه‌الزهراء(س) و همچنین فارغ‌التحصیل سطح سه رشته تفسیر و علوم قرآن هستند که ۹ سال سابقه معاونت فرهنگی مدرسه را داشته‌اند و طی آن سالها به تدریس نیز مشغول بودند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالملکی، در خصوص مقام طالب علم با بیان روایتی از امام صادق (ع)، افزود: ایشان در حجره نشسته بودند که هشام از شاگردان برجسته ایشان وارد شد، حضرت از جایشان بلند شدند و با صلوات به استقبال ایشان رفتند و در نهایت هم موقع رفتن هشام با صلوات ایشان را بدرقه کردند، از علت این استقبال و بدرقه گرم پرسیدند: حضرت فرمودند: «وقتی می‌بینم که ملائکه به استقبال طالب علم می‌روند من هم خواستم همراهی کنم».

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه بیان کرد: از اهداف خداوند هدایت و دستگیری از مردم است و معنویت و روحانیت جامعه به عهده امام زمان(عج) است؛ طلاب برای یاری امام زمان(عج) آمده‌اند و قطعا مورد توجه امام هستند، طلاب خواهر به فرموده مرحوم آیت‌الله ناصری نوامیس امام زمان(عج) هستند و تا می‌توانیم باید به آنها کمک و خدمت کنیم.

انتصاب سرپرست مدرسه حضرت زهرا(س) کنگاور

انتصاب سرپرست مدرسه حضرت زهرا(س) کنگاور

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha