وظیفه ما علاوه بر طلبگی حفظ حکومت و جمهوری اسلامی است

مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: امروز با توجه به وجود حاکمیت اسلامی و مراجع بزرگوار، ما کار بزرگ تری علاوه بر حفظ طلبگی نیز داریم و آن حفظ حکومت و جمهوری اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین فاضل مدیر حوزه های علمیه خواهران در همایش طلیعه حضور مدارس علمیه خواهران استان تهران که با حضور طلاب جدیدالورود برگزار شد، با بیان این که شما به سربازخانه امام عصر(عج) آمدید تا امام زمان خود را یاری دهید، اظهار داشت: توصیه می کنم در شروع این سربازی بین خودتان و حضرت زهرا(س) و خودتان و امام زمان یک عهدی ببندید چون این فرصت نصیب هر کسی نمی شود و نعمتی است که اگر شکر آن را به جای نیاوریم آن را از دست خواهیم داد.

وی افزود: امروز با توجه به وجود حاکمیت اسلامی و مراجع بزرگوار، ما کار بزرگ تری علاوه بر حفظ طلبگی نیز داریم و آن حفظ حکومت و جمهوری اسلامی است که با هزینه فراوان همچون جنگ ۸ ساله و فدا شدن جان هزاران شهید به دست آمده است و امروز در سایه این حکومت اسلامی به پیشرفت های بسیاری دست پیدا کرده ایم.

مدیر حوزه های علمیه خواهران با بیان این که ما در عرصه فرهنگ، امنیت و ترویج دین باید فعال باشیم تا بتوانیم جامعه را از هر جهت ایمن کنیم تا دشمن جرات نفوذ نداشته باشد، ادامه داد:  ما باید خود را آماده کنیم و از هر چه در ‌توان داریم استفاده کنیم تا دشمن را از خدا بترسانیم.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز مواجه هستیم با یکسری امور که بر عهده ما است و مواجهیم با دنیایی که تشنه مفاهیم است‌؛ لذا باید تلاش کنیم تا انسان ها را برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) آماده کنیم و این امر نیازمند این است که ما ابتدا خود را آماده کرده و پیمان ببندیم تا زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha