با ایستادگی و امید مردم غزه، مقاومت در برابر مستکبران عالم، جهانی خواهد شد

امام جمعه موقت بوشهر گفت: به مدد ایمان و استقامت مردم فلسطین، جبهه مقاومت از حزب الله و برادران انصارالله که این روزها با شجاعت تمام دریا را برای رژیم غاصب و منحوس ناامن کرده اند، صهیونیست جهانی از صحنه روزگار محو خواهد شد و با شجاعت و ایستادگی و امید مردم غزه، مقاومت در برابر مستکبران عالم جهانی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه حوزه های علمیه خواهران، نمازجمعه این هفته بوشهر با حضور اقشار مختلف و مردم ولایت مدار بوشهر به امامت حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه موقت بوشهر و مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر برگزار شد.

امام جمعه موقت بوشهر با تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره زهرای مرضیه سلام الله علیها، گفت: از همه خطباء و مداحان هیئات موکب ها و همه مردم ولایی و خیر استان که فضای استان را به نام و سیره حضرت زهرا سلام الله علیها مزین کرده اند تشکر می نمایم.

وی در ادامه با اشاره به حادثه تروریستی راسک سیستان و بلوچستان گفت: حادثه تروریستی که در سیستان و بلوچستان صورت گرفت را محکوم می کنیم و شهادت جمعی از عزیزان در نیروی انتظامی را تسلیت عرض می کنیم.

حجت الاسلام اسماعیلی عنوان کرد: روز تحقیق و پژوهش را گرامی می داریم و  از تلاش های اعضای محترم هیأت علمی، پژوهشگران، دانش‌پژوهان و فعال عرصه پژوهش تقدیر و تشکر می کنم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در ادامه با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه، بیان کرد: تحقق تمدن اسلامی در گرو همراهی این دو نهاد علمی و تربیتی کشور است.

امام جمعه موقت بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر و تشکر از دولت در رسیدگی به زیرساخت ها و عمران و آبادی در شهرهای استان گفت: از توجه دولت محترم به حوزه های زیرساختی در استان بوشهر خصوصا مسئله آب شیرین، مسکن و مسئله راه آهن که با توجه ویژه مقام معظم رهبری و همت مسئولین پیشرفت های خوبی در یک سال اخیر داشته و تقاضا داریم که همت مضاعف مشمول زمان نشود و همچنین از تدبیر صورت گرفته در حل مسئله تجارت دریایی استان که نگرانی هایی را به وجود آورده بود تشکر می کنیم.

حجت الاسلام اسماعیلی موضوع فلسطین را مسئله اول جهان اسلام دانست و تاکید کرد: مسئله فلسطین و جنایت های هولناک و بی سابقه رژیم غاصب صهیونیستی امروز مسئله اول جهان اسلام است و در تحلیل عملیات طوفان الاقصی یک بعد پیروزی های جبهه مقاومت در عرصه نظامی بود، اما بعد دیگری در حال شکل گیری و جهانی شدن است و آن پیروزی ها ایمانی و عقیدتی و جهانی شدن مقاومت اسلامی است.

وی اظهار داشت: امروز آنچه که توجه مردم دنیا را جلب کرده آثار ایمان به خدا در وجود انسان هاست .مردم دنیا نگاه می کنند  خانواده ای که همه هستی خودشان را  از دست داده اند پدری همه افراد خانواده اش شهید شده اند خانه اش آوار شده است اما می گوید فدای اسلام فدای قدس امروز دنیا متحیر ایستاده نظاره می کند مگر چه ارتباطی بین انسان و خدای خودش وجود دارد که در اوج سختی ها به خدای خودش توکل می کند و اعتماد دارد، مقاومت می کند، کم نمی آورد امید به آینده دارد زیر جنازه پسر کنار بدن خونین مادر تنها می گوید خدا.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: بله این تفاوت انسان تربیت شده در مکتب غربی و مکتب اسلام است جوهره انسان ساخته شده در مکتب غربی و انسان تربیت شده در مکتب اسلام با هم تفاوت دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به تفاوت انسان در مکتب اسلام و مکاتب غرب، گفت: انسان در مکتب اسلامی تربیت می شود به کمال می رسد استعدادهای وجود او رشد پیدا می کند اما انسان در مکتب غرب طوری ساخته می شود که در مسیر اهداف سیاست‌دانان قرار بگیرد ابزاری شود برای اجرای سیاست های آنان و امروز به برکت مقاومت مردم غزه قرآن مورد توجه دنیا قرار گرفته است.

امام جمعه موقت بوشهر اضافه کرد: برای مردم سوال شده که مگر انسان در پناه قرآن چگونه تربیت می شود که در اوج مشکلات در بی مهری سازمان های جهانی بی توجهی حکام به ظاهر اسلامی می گوید حسبنا الله و نعم الوکیل، وقت استفاده از همین تجهیزات مختصر نظامی و ما رمیت اذ رمیت و لکن الله رمی را می گوید.

وی تاکید کرد: هیچ وقت در مکتب غربی انسان آزاد نیست که آزاد فکر کند و یا اینکه آزاد عمل کنند. یک روز می گفتند کسی حق ندارد درباره هلوکاست حرف بزند امروز می گویند حق ندارید از فلسطین دفاع کنید.

حجت الاسلام اسماعیلی در پایان به حرکات آمریکا در سازمان ملل اشاره کرد و گفت: امروز همه دنیا یک طرف ایستاده و می گوید آتش بس فوری ماده ۹۹ سازمان ملل فعال می شود اما آمریکای جنایتکار از وتو استفاده می کند و این قابل توجه کسانی باشد که به این سازمان های بین المللی اعتماد دارند و تا کشور در مسیر تحول و پیشرفت قرار می گیرد صحبت از مذاکره و ذلت پذیری می کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر اظهار داشت: به مدد ایمان و استقامت مردم فلسطین، جبهه مقاومت از حزب الله و برادران انصار الله که این روزها با شجاعت تمام دریا را برای رژیم غاصب و منحوس ناامن کرده اند، صهیونیست جهانی از صحنه روزگار محو خواهد شد و با شجاعت و ایستادگی و امید مردم غزه، مقاومت در برابر مستکبران عالم جهانی خواهد شد و با شجاعت و ایستادگی و امید مردم غزه، مقاومت در برابر مستکبران عالم جهانی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha