تشکیل شبکه مصاحبه‌کنندگان و گزینش‌گران تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران

اداره کل شبکه‌سازی و راهبری فعالیت‌های فرهنگی ـ تبلیغی حوزه های علمیه خواهران اقدام به تدوین طرح و تشکیل شبکه مصاحبه‌گران و گزینش‌گران تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، در راستای تحقق برنامه‌های ۵ ساله مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و عمل به راهبرد «تقویت و ارتقای کمی و کیفی زیرساخت‌های فرهنگی و تبلیغی»؛ اداره کل شبکه‌سازی و راهبری فعالیت‌های فرهنگی ـ تبلیغی حوزه های علمیه خواهران اقدام به تدوین طرح و تشکیل شبکه مصاحبه‌گران و گزینش‌گران تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور نموده است.

این اداره کل با توجه به برخی خلأها در مسیر سازماندهی و شبکه‌سازی مبلغان خواهر سراسر کشور و کندی فرآیندهای ستادی و با تمرکز به نقش ستادی و تسهیل‌گرانه خود اقدام به ایجاد شبکه گزینش‌گران تبلیغی در دل مراکز استانی کرد.

این اساتید و مصاحبه‌گران که هم‌اکنون در حوزه تبلیغ عمومی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، بازوی گزینش مبلغان و کنشگران فرهنگی ـ تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور خواهند بود و در عرصه‌های مختلف اقدام به بررسی صلاحیت‌های عمومی و تخصصی داوطلبان می‌کنند.

به همت معاونین فرهنگی مراکز مدیریت استانی تاکنون بیش از ۲۵ مصاحبه‌کننده و گزینش‌گر در سطح کشور شناسایی، توجیه و پس از طی مراحل برای ایجاد دسترسی‌های سامانه‌ای آن‌ها اقدام شده است و طبق برنامه‌ریزی‌ها تا پایان سال جاری تعداد اعضای این شبکه به بیش از ۵۰ استاد در سراسر کشور خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha