اصالت زن مسلمان، در وجود الگوی تربیتی اسلام، فاطمه زهرا(س) ظهور کرده است

خانم سیدجعفری در جمع اساتید، طلاب و بانوان سطح شهر گفت: شخصیت فرهنگی و معنوی و سرشار از اصالت زن مسلمان، در وجود الگوی تربیتی اسلام، فاطمه زهرا(س) ظهور کرد و به تعالی و عروج رسید؛ نمونه و الگویی که فضیلتش زینت بخش قرآن شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن مراسم جشنی به همت مدرسه علمیه فاطمه بنت اسد(س) در سالن اجتماعات امامزاده محمد(ع) بسطام برگزار شد.

خانم سیدجعفری در ابتدای سخنان خود بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) عطر یاس با خود داشت؛ رخساره ای از آسمان خداوندی؛ لبخندی از شکفتن مقدس ترین غنچه های بهشت و قدم هایی از جنس دعای خیر و رحمت که وقتی گام برمی داشت، تمام کینه و نخوت از زمین به دوزخ تبعید می‌شد و انسان ها شباهت خود را به راستی و پاکی پیدا می کردند. قلبی از لطافت گلبرگ های شتنی داشت و دستانی که تمام اجابت ها بسته به دعای او بود. 

وی اظهار داشت: عالی ترین نمونه شخصیت فرهنگی و معنوی و سرشار از اصالت زن مسلمان، در وجود الگوی تربیتی اسلام، فاطمه زهرا(س) ظهور کرد و به تعالی و عروج رسید؛ نمونه و الگویی که فضیلتش زینت بخش قرآن شد و به فرمان آفریدگار آسمان و زمین، زنی، شایسته چنان ارج و منزلتی شد که به یمن وجود گرامی اش، سجده شکر و سپاس به جا آورند؛ تا آنجا که خداوند در قرآن، زنی را کوثر و عطای بی پایان معرفی کرد و او را مایه کثرت فرزند و مقام شفاعت و تداوم نسل دانست.

خانم حسنی، معاون فرهنگی مدرسه  تصریح کرد: تلاوت آیاتی از قرآن کریم، مولودی خوانی توسط مبلغین مدرسه، پذیرایی وسخنرانی خانم سیدجعفری از جمله برنامه های این مراسم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha