پیام تسلیت مدیر حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان در کرمان

مدیر حوزه های علمیه خواهران در پیامی حرکت سخیف و جنایت‌کارانه دشمنان در ترور مردم بی گناه در مسیر گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین فاضل، مدیر حوزه های علمیه خواهران با صدور پیامی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان را تسلیت و این حرکت جنایت‌کارانه را محکوم کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ (الصف؛ آیه ۸)

یاد شهید سلیمانی ماندگارتر شد

ترور مردم بی‌گناه و بی دفاعی که برای ابراز عشق و ارادتشان به سرباز ولایت و مدافع حریم اسلام ناب محمدی سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی، کسی که جانش را برای دفاع از اسلام ناب محمدی و میهن اسلامی و مبارزه با ظلم و جنایت جهانی فدا کرده بود بر سر مزارش جمع شده بودند باعث تألم خاطر و اندوه همه ملت شریف ایران از جمله اینجانب گردید.

دشمن ددمنش که روزی سردار مدافع حرم را ناجوانمردانه در خاک عراق ترور کرد امروز در سالگرد همان جنایت به‌وسیله ایادی‌اش در خاک ایران رهروان راه آن شهید جاوید را ترور می کند تا به خیال خام خود ضربه‌ای به روحیه مقاوم ملت شریف ایران وارد کند، غافل از اینکه مقاومت و ایستادگی در مقابل مستکبرین و حمایت از مظلومان و آزادی‌خواهان جهان در دل‌های مردم این دیار شهیدپرور ریشه دارد و روزبه‌روز بیشتر می‌شود. به یاری پروردگار متعال جنایتکاران قطعا شناسایی خواهند شد  و به اشد مجازات به سزای عمل خود خواهند رسید.

اینجانب ضمن محکومیت این حرکت جنایتکارانه، مصیبت وارده را به حضرت ولی عصر اروحنا فداه، مقام معظم رهبری دام ظله العالی، همه ملت شریف ایران و به‌ویژه خانواده های داغدیده تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای مجروحان این حادثه سلامتی عاجل را خواستارم.

 مجتبی فاضل

 مدیر حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha