دومین جشنواره‌ سراسری قرآن و عترت نورالثقلین در یزد برگزار می‌شود

دومین جشنواره قرآن و عترت به همت کانون قرآن و عترت نورالثقلین مدرسه علمیه حضرت زینب (س) یزد، ویژه دانشجویان و طلاب سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم  راضیه سادات ساداتی، مسئول کانون قرآن و عترت نورالثقلین وابسته به مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام‌الله‌علیها) یزد  پیش از ظهر امروز در گفت و گوی خبری، ضمن بیان این خبر افزود: این جشنواره در رشته‌های انتخابیِ حفظ سور منتخب (مرحله اول: سوره فتح، مرحله دوم سوره احقاف، مرحله سوم سوره محمد)، تفسیر سوره مبارکه واقعه (مرحله اول: تفسیر نور و المیزان، مرحله دوم : تفسیر تسنیم، مرحله سوم : تفسیر تسنیم) و شرح زیارت جامعه کبیره (گزیده‌ای از کتاب "ادب فنای مقربان" نوشته آیت الله جوادی آملی در ۳ مرحله) برگزار می شود.

وی  بخش چهارم این جشنواره را  مقاله‌نویسی با موضوعات مفهوم‌شناسی واژگان قرآنی، نقد و بررسی تفاسیر قرآن، اعجاز علمی و ادبی قرآن کریم و بررسی روش‌های تفسیری قرآن کریم عنوان کرد.

خانم ساداتی با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام در این جشنواره تا ۲۰ دی ماه تمدید شده است، افزود: مسابقات مرحله اول ۱۴بهمن‌ماه، مرحله دوم ۱۴ اسفند سال جاری  و مرحله سوم ۱۴ فروردین ماه  سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

مسئول کانون قرآن و عترت نورالثقلین مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام‌الله‌علیها) یزد اضافه کرد: افتتاحیه دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت نیز دوم بهمن همزمان با ولادت امام جواد(علیه‌السلام) و اختتامیه پانزدهم فروردین در ماه بهار قرآن در مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام‌الله‌علیها)  یزد برگزار می‌شود.

وی در پایان افزود:  از امتیازات ویژه این جشنواره، حمایت و مشاوره پشتیبان هایی  متخصص در هر رشته برای تمامی شرکت کنندگان  است که در طول این جشنواره با شرکت کنندگان ارتباط خواهند داشت و پاسخگوی سوالات  آنها خواهند بود که این امر در انگیزه دهی نیز شرکت کنندگان مثمر ثمر خواهد بود.

برپایه این گزارش، خواهران طلاب و دانشجو علاقه مند از سراسر کشور  می توانند  از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/UfFV۷۱۳R  در این جشنواره شرکت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha