کتاب «همسران همساز» در قم رونمایی شد

نویسنده کتاب "همسران همساز" در مراسم رونمایی از این کتاب گفت: این کتاب هم جنبه‌های علمی و روانشناسی و هم جنبه‌های دینی و اسلامی را دارد و سعی شده به‌صورت مختصر و مفید و با زبانی ساده اطلاعات کاربردی که زوجین به آن نیاز دارند را به آنان آموزش دهد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام عبدالله رحیمی نویسنده کتاب "همسران همساز" ظهر امروز در مراسم رونمایی از این کتاب که در سالن شهید آوینی قم برگزار شد، طی سخنانی  اظهار کرد: کتاب "همسران همساز" به آموزش نکات موردنیاز در زندگی زوجین و سبک زندگی صحیح می‌پردازد.

وی افزود: این کتاب زمینه آموزش زوجین و راهکارهای صحیح زندگی مشترک را آموزش می‌دهد؛ کتاب "برنده بازنده" نیز به‌نوعی مکمل کتاب همسران همساز است که به بخش مهارت افزایی در زمینه ازدواج می‌پردازد.

رحیمی در ادامه گفت: این کتاب هم جنبه‌های علمی و روانشناسی و هم جنبه‌های دینی و اسلامی را دارد و سعی شده به‌صورت مختصر و مفید و با زبانی ساده اطلاعات کاربردی که زوجین به آن نیاز دارند را به آنان آموزش دهد.

نویسنده کتاب همسران همساز افزود: در این کتاب فعالیت‌های کاربردی، پیشگیری، راهبردی کلی درمانی و بحث‌های ویژه برای زوجین بیان شده و سعی کردیم که همه ایده آل‌های آموزشی را در کتاب بگنجانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha