انسان‌ها در طول زندگی همواره در حال انتخاب هستن/ انتخابمان اخروی باشد نه دنیایی

استاد مدرسه علمیه خواهران هاجر خمین گفت: انسان از بدو تولد در چرخه انتخاب است و انتخابات زیادی پیش رو دارد، همچنین انتخاب بین خوب و بد که برخی با ملاک دنیوی و برخی اخروی، زندگی دنیا را به‌زندگی آخرت ترجیح می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، فاطمه سرلک استاد حوزه علمیه خواهران، در مراسمی که در بزرگداشت مقام و جایگاه زن با حضور اساتید، طلاب و عموم بانوان شهرستان خمین در سالن اجتماعات مدرسه علمیه خواهران هاجر این شهرستان برگزار شد، به حدیثی از پیامبراکرم(ص) مبنی بر اینکه، عزیزترین شما نزد من حضرت زهرا(س) است، اشاره کرد و اظهار داشت: آیه مباهله، حدیث کسا، سوره نور و سوره کوثر درباره بانوی دوعالم است.

سرلک افزود: انسان از بدو تولد در چرخه انتخاب می‌باشد و انتخابات زیادی پیش رو دارد از جمله انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، انتخاب همسر و انتخاب برای کارهای زندگی مشترک، همچنین انتخاب بین خوب و بد که برخی با ملاک دنیوی و برخی اخروی، زندگی دنیا را به‌زندگی آخرت ترجیح می‌دهند.

استاد حوزه علمیه خواهران ابراز کرد: حضرت زهرا(س) ملاک انتخابشان اخروی و خدایی بود.

وی خاطرنشان کرد: بالاترین زن و مادر در عالم خلقت حضرت فاطمه(س) است، این افتخاری برای زنان و الگویی برای زندگی ایده آل می‌باشد.

سرلک همچنین ضمن محکوم کردن حمله تروریستی در گلزار شهدای کرمان، به خانواده‌های شهدای این حادثه تسلیت گفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha