اجرای طرح طلایه داران تمدن ساز در استان البرز

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان البرز از اجرایی شدن طرح فرهنگی " طلایه‌داران تمدن‌ساز" در قالب "رویداد فرهنگی" و با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و با بهره گیری از اساتید برجسته کشوری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم سرپرست، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان البرز از اجرایی شدن طرح فرهنگی " طلایه‌داران تمدن‌ساز" در قالب "رویداد فرهنگی" و با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، به‌صورت کاربردی و با بهره گیری از اساتید برجسته کشوری خبر داد.

خانم سرپرست هدف از تدوین این طرح را ارتقاء دانشی و مهارتی معاونان، کارشناسان فرهنگی و تعدادی از مبلغان فعال حوزه علمیه خواهران استان برشمرد و اظهار داشت: برنامه ریزی فرهنگی، بازخوانی نقشه دشمن (نقشه ترکیبی) و نقش طلاب، تکنیک های اقناع مخاطب، گفتمان انقلاب( با نگاه قیام لله)، ویژگی‌های حرکت عمومی( تفاوت حلقه و کنشگر)و چگونگی قیام از سرفصل های این رویداد دو روزه بود.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان البرز در پایان بیان نمود: طرح "طلایه داران تمدن ساز" یک طرح بلند مدت است که گام اول آن با سرفصل های فوق برگزار گردید و به حول و قوه الهی سایر اهداف و چشم اندازهای این طرح،، در گام های بعدی برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

اجرای طرح طلایه داران تمدن ساز در استان البرز

اجرای طرح طلایه داران تمدن ساز در استان البرز

اجرای طرح طلایه داران تمدن ساز در استان البرز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha