نشست مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان با نماینده شرکت ملی نفت+ عکس

مدیر حوزه علمیه خواهران استان خوزستان با نماینده شرکت ملی نفت دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام طاهر مدیر حوزه علمیه خواهران استان خوزستان با آقای اسحاقی نماینده شرکت ملی نفت دیدار و درباره ادامه تعامل و همکاری های مستمر و کمک به تعمیر و تجهیز حوزه های علمیه خواهران استان خوزستان گفت‌وگو کرد.

در ابتدا حجت الاسلام طاهر گزارشی از روند اجرای مساعدت های وزارت نفت از جمله برگزاری کمیسیون معاملات، شناسایی فروشندگان معتبر کالا در کشور، شناسایی کالاهای مشابه ایرانی مطابق نظر وزارت نفت و همچنین گزارش از پیشرفت و روند اجرایی پروژه های عمرانی مدرسه علمیه خواهران حضرت معصومه(س) پادادشهر اهواز و مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) شوش ارائه کرد.

سپس آقای اسحاقی، ضمن تشکر از مدیریت استان در اجرای مقررات ابلاغی وزارت نفت در خصوص خرید کالاها و اجرای پروژه های عمرانی در حوزه علمیه خواهران استان خوزستان بر همکاری ها و مساعدت های مالی در گام دوم اعتبارات تاکید کرد و مقرر شد همایش تجهیز مدارس علمیه خواهران با حضور رؤسای وزارت نفت در کشور و استان خوزستان و همچنین مسئولان استانی برگزار و رونمایی شود.

در پایان آقای اسحاقی در نحوه تعاملات و ارتباطات مؤثر در جذب اعتبارات تقدیر و تشکر، و از کالاهای خریداری شده مدارس علمیه خواهران بازدید کرد.

نشست مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان با نماینده شرکت ملی نفت+ عکس

نشست مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان با نماینده شرکت ملی نفت+ عکس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha