علم، تخصص و اقتدار از شاخصه‌های مهم کاندیداهای اصلح است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس گفت: علم، تخصص، موقعیت شناسی و اقتدار از شاخصه های مهم کاندیداهای اصلح است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، نشست برخط حجت الاسلام علی اکبر ساجدی مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس با موضوع انتخابات و مشارکت حداکثری با حضور مدیران و معاونین فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان فارس برگزار شد.

حجت الاسلام ساجدی در ابتدای این نشست به اهمیت مشارکت در انتخابات اشاره کرد و گفت: همه دشمنان ایران اسلامی منتظر عدم مشارکت مردم در انتخابات بوده و به هر میزان که مشارکت کم بشود فتنه ها بیشتر میشود.

وی افزود: هر فرد در مدیریت و مدارس علمیه خواهران به هر اندازه که ادعا دارد فعالیت کرده و  به حکم ولی فقیه عمل نماید.

مدیر حوزه خواهران با بیان اینکه قدرت دولت و حکومت به مجلس است، ادامه داد: بزرگترین استراتژی دشمن این است که ایران و ایرانی وجود نداشته باشد و ما نباید بگذاریم تجربه تلخ تاریخ و جنگ صفین تکرار شود.

وی با بیان اینکه امروز عزت این کشور، عزت امام زمان (عج) است، تصریح کرد: همه طلاب با هر توان و وسیله ای که دارند برای انتخابات کار کنند  و موجب سربلندی و عزت امام زمان (عج) باشند.

حجت الاسلام ساجدی اخلاص، امانت داری و صداقت را از جمله خصوصیات نماینده مردمی دانست و بیان کرد:  علم و تخصص، موقعیت شناسی و آگاهی نسبت به زمان و مقتدر بودن از شاخصه های مهم کاندیدای اصلح است و هر فردی که می خواهد نماینده مردم بشود باید برای مردم خدمت کند.

وی در پایان اظهار کرد: دنیا قدرت نظام را بر اساس حضور مردم بررسی میکند و ما موظف هستیم نه تنها خودمان در بحث انتخابات شرکت داشته باشیم بلکه مردم را نیز به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha