اساتید و طلاب خواهر اردکانی به مناسبت دهه فجر با شهدا میثاق بستند

همزمان با ایام الله دهه فجر، مراسم میثاق با شهدا با حضور اساتید، کارکنان و طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان در مقبره شهدای گمنام ترک آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، همزمان با ایام الله دهه فجر، مراسم میثاق با شهدا با حضور اساتید، کارکنان و طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان در مقبره شهدای گمنام ترک آباد برگزار شد.

خانم فاطمه ابراهیمیان با اشاره به پاسداشت مقام شهدا، گفت: اقتداری که نظام جمهوری اسلامی در دنیا به آن دست یافته است، به برکت خون شهدا و در سایه رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است و نقش شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی و تامین استقلال کشور، حیاتی و تعیین کننده بوده است.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان تصریح کرد: همزمان با چهل وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نشست صمیمی اساتید طلاب در مقبره شهدای گمنام ترک آباد برگزار شد و علاوه بر نواختن زنگ انقلاب، حدیث شریف کساء و زیارت عاشورا  خوانده شد.

وی افزود: " انتخابات مجلس دوازدهم" در اسفندماه سال جاری حماسه دیگری است که مردم ایران به لطف الهی رقم خواهند زد و در همین راستا یکی از برنامه های اجرایی  بیان ضرورت و وظیفه نخبگان و به ویژه طلاب تبلیغ برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق آرا بود.

این مقام مسئول در پایان اضافه کرد: دورهمی و گفت و گوی صمیمانه بین اساتید و طلاب، بیان قوانین آموزشی ترم جدید و... از دیگر برنامه ها بود و در پایان همگی مهمان سفره حضرت ام البنین (سلام الله علیها) بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha