پیشرفت در سایه مقاومت و انقلابی‌گری برای کشور حاصل شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران گفت: هر نوع پیشرفت در سایه مقاومت و انقلابی‌گری برای کشور حاصل شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، میثم معافی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(رحمه الله علیه) مازندران، در نشست بصیرتی در جمع اساتید، کادر و طلاب مدرسه علمیه حضرت فاطمه الزهراء(سلام الله علیها) آمل، بیان کرد: امام خمینی(رحمه الله علیه) با دو جریان انحرافی دین منهای مردم مانند انجمن حجتیه و مردم منهای دین بود که که مدعی دموکراسی بدون دین و اسلام بودند به مبارزه برخواستند و فرمودند "جمهوری اسلامی" نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر، یعنی انقلاب و جمهوری اسلامی در کنار هم هستند.

وی گفت: جمهوری اسلامی آرمان نیست بلکه ابزاری است که ما را به هدف می‌رساند؛ دوقطبی اصلی در حال حاضر، دوگانگی جریان انقلابی و جریان غیر انقلابی است؛ اگر جریان انقلابی نبود، پیشرفت‌های خیره کننده کشور در عرصه‌های مختلف پزشکی، صنعتی، ماهواره و ... به دست نمی‌آمد؛ هر نوع پیشرفت در سایه مقاومت و انقلابی‌گری برای کشور حاصل شد.

معافی افزود: در حال حاضر جمهوری اسلامی، در اوج اقتدار و امنیت است و صدور انقلاب در حال شکل‌گیری است، صدور ایدئولوژی انقلاب، انجام شد و مرحله بعدی یعنی صدور تکنولوژی در حال شکل گرفتن است؛ تکنولوژی‌هایی مانند ساخت پهپاد، تونل، سدسازی و .... که همه این پیشرفت‌ها و مقاومت را امام و انقلاب اسلامی به ما آموخت.

وی با اشاره به مسئله انتخابات پیش رو، اذعان کرد: هم­ اکنون برای هر کرسی مجلس، ۵۰ نفر در حال رقابت هستند، دموکراسی واقعی، در ایران است، نه در اروپا که حکومت سلطنتی دارد و نه در آمریکا که هیچ کس در این کشور، حق مذاکره ندارد، حتی در دوران پهلوی نیز حکومت قدرت دفاع از خود را نداشت و سرزمین‌های زیادی از کشور ما در دوران پهلوی و قاجار از دست رفت.

معافی گفت: امروز دشمن در صدد آن است که واقعیت­ها را وارونه جلوه دهد، اما تمام پیشرفت­ های ما در سایه تفکر مقاومت به دست آمد و در مقابل، هر آن­چه که به دست نیاوردیم به دلیل تفکر لیبرالی بود، اگر جریان سازش بر کشور حکومت می­کرد امروز بر اساس سیاست ­های راهبردی آن باید در مرزهای خودمان با رژیم کودک کش صهیونیست، داعش و طالبان مبارزه می ­کردیم، در حالی که هم­ اکنون خط مقدم ما حیفا و تلاویو است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha