راهکار وال‌استریت ژورنال برای از بین بردن انقلاب اسلامی رواج آزادی یواشکی و بی‌حجابی است

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین علیه السلام، راهکار پیشنهادی وال استریت ژورنال برای شکست انقلاب را ترویج آزادی یواشکی و بی بند وباری و بی حجابی عنوان کرد و گفت: آنان با تبلیغ تبعیض علیه زنان و حمایت از نخبگان خواهان تغییر ایدئولوژی مردم ما هستند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، نشست علمی بصیرتی در ایام انتخابات با سخنرانی دکتر فیلی، عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین علیه السلام در مدرسه علمیه فاطمیه گرمسار برگزار شد. 

دکتر فیلی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مقدمه ای برای ظهور حضرت مهدی عجل الله است، گفت: آیت الله قریشی می گفت انقلاب به پیروزی می‌رسد و مورد عنایت امام زمان علیه السلام است. ما در حال حاضر برای ظهور امام زمان علیه السلام زمینه سازی می‌کنیم؛ امام خامنه ای در بیانیه گام دوم فرمودند باید تمدن‌سازی شود تا امام بیاید امام بدون مردم نمی‌آید، لذا کار ما خیلی سنگین و مهم است

وی در ادامه با اشاره به دو حکمرانی در دنیا، خاطرنشان کرد: یکی خاستگاه تئوریک نسبیت گرایی است که معیاری برای حق و حقیقت ندارد، در حالی که شعار ما وجود دو جبهه‌ حق و باطل است و حد وسطی وجود ندارد. 

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین علیه السلام با اشاره به کتاب حوادث کاپیتولاسیون، گفت: نظامیان آمریکایی‌ غیر از حقوقی که جهت حضور در ایران می‌گرفتند حق توحش دریافت می‌کردند و این سند ننگین را شاه امضا کردند و امام در آن سخنرانی معروف خود گفتند انا لله و انا الیه راجعون سند بردگی ایرانیان امضا شد، که حوادث تلخی را در آن روزگار بر ملت ما تحمیل کرد.

وی در ادامه به تفاوت دوران اهل بیت و غربت آنان در جامعه با زمان حاضر اشاره داشت و افزود: امام سجاد علیه السلام در دوران سی و پنج ساله امامت خود تنها ۲۰ نفر همراه واقعی داشتند اما امام خمینی ره مردم ما را بسیار بهتر از مردم دوران رسول خدا و اهل بیت معرفی کردند و نشانه آن را حمایت آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هرساله و ... از نظام اسلامی دانستند که باید از آن به درگاه الهی شکرگزاری نمود.

فیلی با برشمردن انواع دشمنی ها با انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی هر روزه برای از بین بردن آن برنامه ریزی می‌کنند.

وی راهکار پیشنهادی وال استریت ژورنال برای شکست انقلاب را ترویج آزادی یواشکی و بی بند وباری و بی حجابی عنوان کرد و افزود: آنان با تبلیغ تبعیض علیه زنان و حمایت از نخبگان خواهان تغییر ایدئولوژی مردم ما هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha