حضور کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری استان هرمزگان در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان

مسئولین نهادهای حوزوی استان هرمزگان و کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری استان هرمزگان در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان حضور یافتند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران/ هرمزگان، روز گذشته نشستی با حضور مسئولان نهادهای حوزوی استان هرمزگان و کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری استان هرمزگان در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام والمسلمین حقیقی مدیر حوزه علمیه برادران استان و خانم عباسی ندوشن مدیر حوزه علمیه خواهران استان، کاندیداها و هوادارانشان را به رعایت اخلاق توصیه کردند.

حضور کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری استان هرمزگان در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان

بعد از صحبت‌های اولیه‌ی مسئولین نهادهای حوزوی، حجت الاسلام والمسلمین محمدی از کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری، انتخابات را از دستاوردهای انقلاب دانست و افزود: انتخابات اخلاق و فرهنگ مختص خود را دارد که باید این‌ را در عمل هم نشان داد، انتخاباتی که بین مجتهدین انجام میشود، طراز همه انتخابات است. 

وی بعد از اشاره به حدیث امام صادق(علیه السلام) که فرمودند: کونُوا دُعَاةَ النَّاسِ بِغَیرِ أَلْسِنَتِکمْ، بیان داشت: الان فرصت مناسبی است برای تبیین بحث انتخابات، انتخابات‌های دیگر هم باید نگاهش به اخلاق انتخابات خبرگان باشد و مجلس خبرگان باید توانمند و ولایی باشد.

حضور کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری استان هرمزگان در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان

در ادامه این نشست حجت الاسلام والمسلمین محسن ابراهیمی دیگر کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در استان هرمزگان بعد از تبریک ایام اعیاد شعبانیه به حدیثی از امام سجاد علیه السلام اشاره کرد که فرموده‌اند: «همانا اهل زمان غیبت امام دوازدهم که به امامتش قائلند و منتظر ظهور او می باشند افضل از اهل هر زمان هستند؛ زیرا خداوند تبارک و تعالی به آنها چنان عقل و فهم و معرفتی داده که غیبت نزد آنان به منزله حضور و مشاهده است».

وی بعد از بیان این حدیث افزود: امیدواریم از منتظران واقعی حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف باشیم که اگر ظهور کردند، در انجام وظایف و تکالیفمان کوتاهی نکرده باشیم و برایمان فرقی نداشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محسن ابراهیمی از تشکیل این جلسه و از حضور آیت الله محمدی و احساس تکلیفی که کردند، تقدیر و تشکر کرد و افزود: حتما حضور ایشان برای استان باعث خیر و برکت هست‌، بنده هم با تایید فرمایشات بزرگواران به مشارکت حداکثری تاکید دارم.

در این نشست، حجت الاسلام والمسلمین محمد ابراهیمی دیگر کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در استان به دلیل مسافرت حضور نداشتند و قرار شد در جلسه‌ی مجازی‌ای، هر سه بزرگوار به صورت برخط برای تمام طلاب خواهر و برادر، در روز چهارشنبه، نشستی داشته باشند.

حضور کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری استان هرمزگان در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha