انتخابات مؤثرترین وسیله برای تحقق آرمان‌ها است

معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران گفت: انتخابات مؤثرترین وسیله برای تحقق آرمان‌ها است که به وسیله رأی دادن حاصل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران/ هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا، معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران در نشست برخط " نقش انتخابات در حفظ دستاوردهای نظام" که روز گذشته در مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان برگزار شد، بیان کرد: امام خمینی(رضوان الله علیه) بر جمهوریت و اسلامیت نظام تاکید داشت، نه یک کلمه بیشتر نه یک کلمه کمتر، که ۹۹ درصد رای دادند، انتخابات موثرترین وسیله برای تحقق آرمان‌ها است که به وسیله رای دادن حاصل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای نظام" مصونیت و اقتدار است، خاطر نشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی کشور ایران به مصونیت و اقتدار رسید، هیچ کشوری مانند جمهوری اسلامی مستقل نیست که با انتخابات این مصونیت و اقتدار را بدست آورد. 

انتخابات مؤثرترین وسیله برای تحقق آرمان‌ها است

امام جمعه شهرستان پارسیان تاکید کرد: نظام اسلامی دست چپاولگران را از ایران و ایرانی قطع کرد، ترفندهای مختلف دشمن را برای دستبرد زدن به دارایی ملت کوتاه کرد.

وی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای بزرگ قانون و قانون مندی را جمهوری اسلامی به وجود آورد، افزود: انتخابات سالم نشانه‌ی قانونمندی است، بالاترین قانون ما میثاق ملی یعنی قانون اساسی است.

 حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا از دیگر دستاوردهای نظام را شور و نشاط اجتماعی_رقابت سالم، گردش نخبگان، کارآمدی نظام جمهوری اسلامی، وحدت بین سنی و شیعه _ روستایی و شهری، امنیت ملی، عزت و کرامت ایران و ایرانی دانست و ادامه داد: وقتی از کشورهای دیگر به ایران می آیند ایرانیان را تکریم می‌کنند.

انتخابات مؤثرترین وسیله برای تحقق آرمان‌ها است

وی در پایان آزادی، گسترش پیشرفت‌های علمی_بهداشتی_ورزشی و غیره، معنویت، توسعه عدالت، انتقال وحشت از دل مظلومان عالم به دل مستکبران عالم، بیدار کردن ملت‌های دیگر به برکت انقلاب اسلامی، الگو سازی برای مستضعفان، تاسیس حکومت اسلامی، تجدید حیات اسلام و زمینه سازی برای ظهور و تشکیل حکومت جهانی حضرت حجت (ع) نیز از مهم ترین دستاوردهای جمهوری اسلامی دانست.

انتخابات مؤثرترین وسیله برای تحقق آرمان‌ها است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha