پیام تقدیر مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان از مردم و تبریک به منتخبین ملت

مدیر حوزه علمیه خواهران استان خوزستان در پیامی از حضور حماسی، آگاهانه و تکلیف مدار مردم سلحشور این استان و امت قهرمان ایران اسلامی در انتخابات ۱۱ اسفند تقدیر کرد.

 به گزارش یایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران از اهواز، حجت الاسلام محمدمهدی طاهر درپیام خود آورده است: خداوند منان را سپاسگزارم که مردم، یکپارچه، مطیع امر رهبر و خواهان حق و عدالت با حضور حماسی، تکلیف مدار و وحدت آفرین خود و درعمل حماسه سیاسی را درانتخابات ۱۱ اسفند عینیت بخشیدند و بار دیگر به اسلام، انقلاب اسلامی، آرمان های امام راحل (ره)، دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و خون پاک شهدا رای دادند و صحه گذاشتند.

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان در پیام خود تصریح کرده است: اینجانب این توفیق الهی و نمونه بارز ولایت پذیری و حق خواهی، مصداق بارز مردم سالاری دینی و دمکراسی اسلامی را به رهبر فرزانه انقلاب، مردم شریف و ولایت پذیر ایران اسلامی و به منتخبین ملت تبریگ می گویم.

وی در پیام خود تاکید کرده است: امیدوارم به یاری خداوند سبحان، هدایت های هوشمندانه مقام معظم رهبری، دعای خیر مؤمنان، خانواده معظم شهدا و همه مردم و مسوولان، شاهد استمرار عدالت محوری، خیرخواهی، مهرورزی و رشد و تعالی وشکوفایی همه استعدادها و توسعه متوازن کشور پهناور ایران باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha