پیام تشکر مدیر حوزه علمیه خواهران زنجان از حماسه حضور مردم غیور استان در انتخابات

مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان در پیامی از حضور حماسی مردم پای صندوق های رأی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران استان زنجان، حجت الاسلام والمسلمین محدر مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان، در پیامی از حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی قدردانی کرد.

در متن پیام آمده است: امروز مردم حماسی و بصیرت مدار ایران اسلامی دوباره حماسه دیگری آفریدند بی شک این حضور پرشور و مقتدرانه بر سر صندوق های رای، ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ را به یوم الله دیگری تبدیل کرد و پاسخی کوبنده بر آن همه هجمه های عظیم  بی سابقه نقشه های شیطانی و تحریم های بیش از یکسال دشمنان داخلی و خارجی داد این حضور تکلیف مدارانه مردم در تارک  اذهان و تاریخ دنیا ثبت خواهد شد.

بی شک حضور و مردم مشمول وعده الهی «و سیجری الله  الشاکرین» خواهند بود؛ چرا که انقلاب اسلامی ایران  و  ولایت فقیه نعمت بیکران الهی در زمان غیبت ولی عصر(عج) برای مردم ایران و مسلمانان عالم است.

این پیروزی بزرگ مردم ایران، روح تازه ای بر مردم مقتدر و مظلوم غزه دمید و امیدی جانبخش برای  ادامه جهاد مسلمانان دنیا برای رسیدن به پیروزی نهایی و شکست و دلسردی دشمنان مستکبر و جیره خوارانشان در عالم آفرید.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان زنجان این پیروزی شکوهمند را به رهبر سرافرازمان، طلاب، اساتید، مبلغان و علی الخصوص مردم فهیم و شریف استان و همه مردم با ایمان کشورمان تبریک و تهنیت عرض می نماید ضمن تشکر از همه مسئولین پرتلاش استان، این حرکت هوشمندانه ملت ایران را قدر می دانیم و اعلام می کنیم که پای این انقلاب هستیم و در کنار مسئولین بلند همت مان  لباس رزم دیگری برای آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی می پوشیم و مصداق آیه «وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ »   تا پای جان دست از مجاهدت بر نمی داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha