ضرورت تدریس مباحث اخلاقی/ مدارس علمیه خواهران برای ورود همگان مجهز و استاندارد باشند

رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران گفت: مباحث اخلاقی نباید تنها به عنوان نصیحت باشد بلکه باید تدریس شوند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، آیت الله مرتضی مقتدایی در آئین بهره‌برداری از ۲۵ پروژه و کلنگ‌زنی ۱۸ پروژه‌ عمرانی حوزه‌های علمیه خواهران که در سالن جلسات شهید قاسم سلیمانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد، اظهار کرد: زحمات در راستا ارائه خدمت به اسلام مورد عنایت ویژه حضرت صاحب الزمان(عج) است.

وی با اشاره به اینکه مدارس علمیه زیر نظر امام زمان(عج) و وابسته به ایشان است، مطرح کرد: خدماتی که در حوزه‌های علمیه ارائه می‌شود باید با نیت خالص و کسب رضایت الهی باشد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران اضافه کرد: افرادی که در این مسیر گام بر می‌دارند ان‌شاءالله در روز قیامت مورد شفاعت صاحب الزمان(عج) و مادرشان حضرت زهرا(س) قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه خواهران با دستور امام راحل شکل گرفتند، عنوان کرد: خواهران باید وظیفه خود بدانند که برای ارشاد و هدایت مردم نقش آفرینی کنند.

آیت الله مقتدایی با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه خواهران تاکنون اقدامات ارزشمندی انجام داده است، خاطرنشان کرد: مردم و خواهران باید مسائل و احکام خود را از یک عالم دینی فرا بگیرند.

وی با بیان اینکه توجه به اخلاق از اهمیت بسیاری برخوردار است، تصریح کرد: مباحث اخلاقی نباید تنها به عنوان نصیحت باشد بلکه باید تدریس شوند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه برکات حوزه‌های علمیه خواهران فراوان است، یادآور شد: مدارس علمیه خواهران باید برای ورود همگان مجهز و استاندارد باشند.

وی در پایان تاکید کرد: امروز ظرفیت‌های ارزشمندی در حوزه‌های علمیه داریم که در مراکز و مجالس مختلف می‌توانیم از این ظرفیت‌ها بهره‌مند شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha