جمهوری شکوهمند اسلامی برای اجرای عدالت تشکیل شده است

معاون امور حوزه های علمیه خواهران گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی زمینه تحصیل خواهران در همه سطوح فراهم شده است .

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا در آیین افتتاحیه مدرسه علمیه خواهران ریحانه‌النبی(س) اراک بیان کرد: امروز ۲۵ افتتاحیه حوزه علمیه خواهران در سراسر کشور و تعدادی کلنگ زنی که با حضور مسئولان کشوری در شهر قم رقم خواهد خورد.

وی گفت: جمهوری شکوهمند اسلامی برای اجرای عدالت تشکیل شده است و یکی از اقسام عدالت، عدالت آموزشی است.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا افزود: عدالت آموزشی را می شود به شئون مختلف تقسیم کرد یکی از آن ها این است که فضایی فراهم شود که همپای با تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی، زمینه تحصیلات دینی و حوزوی هم فراهم شود.

وی یکی دیگر از مصادیق آموزشی را فراهم نمودن امکانات آموزشی خواهران دانست و تصریح کرد: همانطور که امکانات تحصیلات برادران فراهم است برای خواهران نیز باید فراهم شود و همانگونه که این امکانات برای شهرستان ها فراهم است برای روستاییان نیز فراهم شود.

معاون امور حوزه های علمیه خواهران خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی و قیام امام راحل و رهبری های پیغمبرگونه مقام معظم رهبری و خون با برکت شهدا امروز ۵۰۰ مدرسه علمیه خواهران در سراسر کشور داریم که به تربیت طلاب فرهیخنه و انقلابی و مبلغین و مجاهدین جهاد تبیین مشغول هستند.

وی اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی زمینه تحصیل خواهران در همه سطوح از پایین ترین سطح علمی حوزوی تا سطح ۴ فراهم است و ان شاءالله به زودی شاهد سطح ۵ در حوزه های علمیه خواهران خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha