همایش طلایه داران تبلیغ در میناب برگزار شد

همایش طلایه داران تبلیغ در آستانه ماه رمضان با حضور جمع زیادی از روحانیان و مبلغان دینی در حوزه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران/ هرمزگان، همایش طلایه داران تبلیغ در آستانه ماه رمضان با حضور حجت الاسلام حقانی مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام سهرابی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب وجمعی از مبلغین شهرستان میناب در حوزه علمیه خواهران حضرت زینب(س) برگزار شد.

در این همایش طلایه داران تبلیغ، حجت الاسلام حقانی مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان اظهار داشت: ما بعنوان مبلغ دین و به عنوان رساننده احکام و معارف اسلامی که این شأن پیامبر (ص) است و مهم ترین مسئولیت رسول گرامی اسلام تبلیغ دین و معارف اسلامی بوده است وظیفه تبلیغ دین داریم و باید احکام را برای مردم تبیین و مردم را به راه خیر و صلاح هدایت کنیم.

حجت الاسلام حقانی با تأکید بر اهمیت ماه مبارک رمضان، افزود: یکی از این فرصت‌ها و نسیم‌های الهی که برای بندگان خدا در طول عمرشان تکرار می‌شود، ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر است که ارزش آن از هزار ماه عبادت بیشتر است.

وی ادامه داد: این توفیق الهی است برای شما که در امر تبلیغ و برپایی دین خدا کوشا باشید و نسبت به مردم و بخصوص جوانان وظیفه سنگینی داریم.

در این جلسه حجت الاسلام حیدرزاده مدیر تبلیغ حوزه های علمیه استان و حجت الاسلام موسایی مسئول وجوهات موقوفات استان و رئیس حوزه علمیه امام علی علیه السلام شهرستان میناب حضور داشتند.

همایش طلایه داران تبلیغ در میناب برگزار شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha