تبلیغ دین باید بر اساس الگوهای مناسب و به‌روز صورت گیرد

مدیرعامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق گفت: تبلیغ دین باید بر اساس الگوهای مناسب و به روز صورت گیرد و مبلغان خواهر باید از ظرفیت‌های جدید مطلع شوند و استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام محمد قطبی در همایش هم‌اندیشی معاونان تبلیغی فرهنگی، مبلغان، تسهیل‌گران و مصاحبه‌گران تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور که در سالن جلسات مجتمع نرجس خاتون قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: خدا را شاکریم که برنامه شاهدا در سراسر کشور با همت و ابتکار مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور راه‌اندازی شد. 

وی افزود: یک تسهیل‌گر موفق در عرصه تبلیغات دینی باید وظایف و کارهای تسهیل‌گری خود را با هدف کمک به مبلغان به خوبی انجام دهد، طبیعتا یک تسهیل‌گر کمک می‌کند که یک طلبه مسیر تبلیغی خود را درست انجام دهد و شناسایی کند و به راحتی و به سرعت مسیر را پیش ببرد و یک مبلغ تمام قد شود.

مدیرعامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق گفت: تسهیل‌گر به مُبلغ کمک می‌کند که رشد کند و فرصت‌های تبلیغی بیشتری را پیش‌روی او باز می‌کند و موانع و مشکلاتی که بر سر راه تبلیغ و مبلغ هست را برمی‌دارد تا اینکه مُبلغ بتواند با سهولت و با شتاب بیشتری و آرامش کار خود را طی کند. 

وی اضافه کرد: آنچه ما امروز از مُبلغ می‌خواهیم، تمرکز بر کار تبلیغی است، تسهیل‌گر تبلیغی به مبلغ کمک می‌کند که در این کار دغدغه داشته باشد، امیدواریم تسهیلگران بتوانند ظرفیت‌های وسیع تبلیغی را شناسایی و مبلغین را تشویق کنند که از ظرفیت‌های جدید مطلع و زمینه‌های بست و گسترش تبلیغات دینی را همه جا فراهم کنند. 

این استاد حوزوی بیان کرد: حرکت شاهدان مثل درختی است که ان‌شاءلله به همت و یاری شما طلاب عزیز قامت بکشد و قطعا میوه و ثمرات این کار با برکت را نسل بعدی خواهند برد.

وی در پایان گفت: تبلیغ دین باید بر اساس الگوهای مناسب و به روز صورت گیرد و مبلغان خواهر باید از ظرفیت‌های جدید مطلع و استفاده کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha